TRF Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 En veldig billig (og dårlig) måte å få inn mer diesel på. Men for all del, du får jo mer effekt veldig billig.
Spankus Skrevet November 29, 2012 Forfatter Skrevet November 29, 2012 Endelig var det update her igjenn:)Har du sveisa ny eksos hele veien? og Hae du stilt den opp?, lurte på å stille opp trykket på min og men må få tak i chip først så den får mere Diesel og:) Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Jobber mye så går i rykk og napp dette her Eksosen er skjøtet rundt enden av girkassa for å være hurtig å skifte ved eu kontroll og slikt Rør hele veien fra der Nei, kobla på evrymod å da spratt turbotrykk peak fra 0,9 til ca 1,1 bar, Vurderer å justere opp til 1.2-1.3 bare litt forsiktig Bare å få chippa det, morsom bil med litt futt i evrymod Hehe, du liker ikke det?
tommyheimberg Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 Morro med diesel!. Såg under på min i går der er det rakt rør fra turboen og til lyddemperen, lurte faktisk på om det var2,5" og så må se:-) Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Spankus Skrevet November 29, 2012 Forfatter Skrevet November 29, 2012 Morro med diesel!. Såg under på min i går der er det rakt rør fra turboen og til lyddemperen, lurte faktisk på om det var2,5" og så må se:-)Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Diesel er tingen! Satt 2,5" orginalt på min så fjern lydempern og mat på med diesel
Spankus Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 Jaja, kjedet meg ikveld så måtte finne på noe Motorvask måtte til Også nårn først har begynt å vaska så tar ma'n like godt og spyler intercoolern litt forsiktig også for å sørge for att den får god og kald luft Hva gjør vi når jeg skrudde av fangern? Joooo, tåkelys Men det er jo tøffere med gule, ikke sant? Ferdig resultat!
Spankus Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 Liker dette:) Ikke mye som er like kult som gammel bimmer med gule lys
Spankus Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Skrevet Desember 18, 2012 Kjedet meg en kveld jeg var på jobb og tok motorolje skift! Påfylling av olje Sjekket diesel lekkasjen, tett og ikke minst pent å rent! Tok en understellsvask når jeg først var igang Og litt vasking innvendig Så fikk jeg voldsom ulyd i forstilling på tur hjem, en forferdelig riste lyd! Skiftet casterstag og nedrebærearm på høyresiden da lyden kommer derfra. Bærearmen var totalt utslitt men ristelyden er fotsatt der.. Noen som veit hva dette kan være? Satte jekken under bærearmen og jekka den opp til vanelig posisjon å dro til det jeg greide. Er dette nok? Bjørn_ove reagerte på dette 1
tommyheimberg Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 Liker!, må få laga en tråd på min og:-), sanka inn endel deler:-), hva er egentlig den slangen som går ut fra toppdekselet og inn på filteret til?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
sveigis Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 Denne bilen så bra ut. Tøft med E34 touring.
Spankus Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Skrevet Desember 18, 2012 Denne bilen så bra ut. Tøft med E34 touring. Nåja, har endel overflate rust som skal ta's snart Gammel bil så litt er det Liker!, må få laga en tråd på min og:-), sanka inn endel deler:-), hva er egentlig den slangen som går ut fra toppdekselet og inn på filteret til??Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Det må du gjør vettu Det er veivhusåndingen, prøvde å ha den ut i friluft med luftfilter på men det osa oljedamp i hele cupeen på bilen så måtte legge den inn der.. Den sitter orginalt rett innpå luftfilterboksen så jeg regner med att det går bra Rensker hele intercooler systemet anna hver måned
tommyheimberg Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 Aha får gjøre sånn jeg og da.. har du fjerna egr en din eller? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Spankus Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Skrevet Desember 18, 2012 Aha får gjøre sånn jeg og da.. har du fjerna egr en din eller?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 EGRn er blokka for leeeenge siden
tommyheimberg Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 Det er den på min og:-) å innsuget glass blåst for og få ut dritten:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå