Tzunami Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 det går ikke å kode om preface til å lyse us, men facelift går. Jeg skal prøve det ila helgen tror jeg, eller neste uke, så får vi se
Netlandet Skrevet November 27, 2012 Forfatter Skrevet November 27, 2012 Jeg har LCM 3, så det skal gå ifølge autologicen Får se hvordan det blir på din, kanskje jeg slenger meg på!
Tzunami Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 så du hadde 2000-mod, så kan hende det går da ja
Netlandet Skrevet November 27, 2012 Forfatter Skrevet November 27, 2012 Blinklysene er jo parklyserstatter om parkpærene i ringene ryker. Det gjør de ikke med LCM2
Netlandet Skrevet November 29, 2012 Forfatter Skrevet November 29, 2012 Fikk shinet bilen utvendig og innvendig idag, men sløv som jeg er knipset jeg bare ett bilde! Tok også en firehjulskontroll, men det gikk jo ikke helt som planlagt da spissingsjusteringsbolten på v. bakhjul knakk! Og den er jo ikke akkurat en normal bolt, så jeg fant ingen som lignet engang på delelageret. Endte med å sveise sammen bolten, men bommet litt på vinkelen, så fikk selvfølgelig ikke justert inn skikkelig. Endte med for mye spissing, og klok av skade turte jeg ikke røre bolten på andre siden. Så jeg får kjøpe nye bolter og ta en ny firehjulskontroll!
BMWE39turbo Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 de felga var tøffe! går det an å få de i 18" eller 19"?
Netlandet Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Skrevet Desember 9, 2012 Det er jeg usikker på! Vet ikke hva felgene heter heller, så om noen vet dette, skrik ut Har ikke skjedd mye med bilen i det siste, har mange andre småprosjekter! Men blant planene ligger facelift baklykter, dobbelt utblås bak, nye hjullagre bak osv Snuser også på diffbrems. Så er på jakt etter E39 M5 diff og bakre del av mellomaksel, E36 M3 medbringere til diffen og E39 535i/540i stikkaksler Har også blitt meget inspirert av denne tråden: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1736215 Hadde vært morro med pustehjelp etterhvert. Kan like gjerne bygge noe slikt istedenfor kompressor som ikke gir mer enn 295hk på denne motoren!
Netlandet Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Skrevet Desember 24, 2012 Slenger ut noen bilder av julevokset bil! Skiftet også et hjullager bak, men det blir det ingen spennende biler av God jul til alle her på bimmers
BD Racing Skrevet Desember 25, 2012 Skrevet Desember 25, 2012 Hvor mye betalte du for slissing og boring av skivene ?
Netlandet Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 Jaggu flott den bilen din! Takk takk! Blir ikke dum E28'en din heller, selvom den er av en eldre tidsalder Hvor mye betalte du for slissing og boring av skivene ? 1200kr for 4 stk. Blir billigere neste gang, nå ligger tegningene lagret Strøkent! Fin bil, i fin farge! Takk, liker fargekombinasjonen veldig godt selv!
BD Racing Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Hvem driver med slissing og borring av skiver ? Har 4 stk skiver jeg skulle hatt slisset og borret
Netlandet Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Skrevet Januar 23, 2013 Nå blir det litt bedre lyd i bilen Forsterker og ledninger til 10 høyttalere. Så da blir det å hive ut noen interiørdeler og få lagt opp ledningsnettet til hver dør osv og montere noen gode høyttalere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå