awt Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 City Cross er City Cross, det er du som er vanskelig. (Når det er sagt ser den faktisk større ut enn vår..) Som nevnt tidligere hadde vi en e60 på hjemlån, og vår City Cross gikk fint nedi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Såklart finnes det også VELDIG store barnevogner, det må tydelig du ha Jeg sier ikke at alle passer baki i en E60, men jeg prøvde en del vogner bla en stor Simo og alle jeg prøvde fikk jeg plass til. Selv den store Simo vognen egentlig var litt for stor. Men vil en ha en sedan så er det ingen problem. En må IKKE ha en stasjonsvogn. Det var poenget mitt Men jeg tror jeg er den eneste som jeg kjenner som har en baby og ikke en stasjonsvogn Så kanskje det er noe feil med meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Vi har Emmaljuna Mondial Duo White Leatherette Classic Chrome understell 2013... Altså ingen citycross... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Ah, trodde jeg hadde lest et sted at dere hadde City Cross. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 nope...er flere som har kjøpt city cross men inte jaag Men har dere den vi har? Er det god plass i en e60 med den vogna tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Vi har City Cross, så vår er nok noe mindre. Vil likevel tro du hadde fått plass i en e60. Vi skal til med noe søskenvogntull nå, det gruer jeg meg til. De er jo enorme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Skal legge ut bilde av vogna i bagasjen på s-klassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Jeg har city cross, få du den inn på langs awt? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Jepp, men jeg må plassere den ned håndtaket innover, samt bøye dette litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ShadowF31 Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Heisann er ganske ny bruker her på forumet...har et par spm ang barnevogn å bagasjeplass, jeg å fruen Vurnderer å kjøpe en F31 men er litt usikre når det kommer til plass i bagasjen med vogn, er det noen her som har en F31 og som har barnevogn som kan fortelle litt om hvordan dette er til hverdagen? Vogna vi har er en emmajung citycross å barnet er 4mnd så er snart tid for å bytte ut baggen til sportstoppen. Takker på forhånd for svar som kan hjelpe meg å bestemme meg Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 God plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ShadowF31 Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 God plass! [ Bilde ] Det gjorde valget lett hade bra jappse d**** å hello premium bil Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 God plass! [ Bilde ] Harstad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Den går inn begge veier uten demontering på E39, E61 og F11 Får den ikke inn på langs jeg Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Det gjorde vi nærmest daglig, så det skjønner jeg virkelig ikke. Du må "knekke" opp håndtaket bak, slik at det ligger over vogna. Ellers går den rett inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Jeg har forøvrig en tvillingvogn vi bruker til våre nå to nå. Går rett inn den også, uten demontering. Fremdeles plass til hunden på siden av den (ville ideelt sett hatt bur, men det er ikke mulig) og 4 store bagger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå