stianvell Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Hei.. Bilen min har blitt stjelt fra gardermoen (Parkeringsplassen til Europark P6). En gang mellom 07.10 og 14.10.. Regnr: JU74103 Farge: Metallic Calypsorot ( Vinrød) (SVIDDGUMMI som har tatt de fleste bildene) Har nesten ikke noe ordentlige bilder fra hvordan den er nå. Bilen er ganske lett å kjenne igjen: * BMWCCN AVD TELEMARK skiltplater. * Har sotede ruter hele veien * Shadowline * M5 Frontfanger * Øyelokk * 17" Rondell D58 ( 10" og 8,5" ) * DTM eksosstuss * Bulk i venstre bakdør og sveiset kanal på venstreside som kun er grunnet * Er også senket en del.. Var også Basskasse, Kicker 1.500 forsterker, Pioneer spiller.. ( husker ikke helt hva alt var, men har vel en kvittering et sted Så hvis noen har sett den noe sted, eller kommer over deler osv, så si gjerne ifra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Utrolig trist dette Stian!! Håper bilen kommer til rette igjen, like hel! Velkommen til Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 håper jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Faaaen, enkelte personer... Er det kamera der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Velkommen til Norge! WORD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Så en calypsorot e34 på denne tomta her ( Slettet link ) på torsdagen i forrige uke, men minnes den var godt sliten og se på. Kjørte bare forbi, så minnes ikke hva slags felger det var på bilen, men minnes det var sota ruter rundt om, og den sto GARANTERT med prøveskilt på. Bare og zoome og leke i kartet for og se hvor det er. Er på Revetal i vestfold i såfall. Tviler egentlig sterkt på at det er din bil, og er jo ikke akkurat noe fint og sende en haug med idioter opp til folket der basert på dette, men har du noen kjentfolk i nærheten som vet og oppføre seg, så kan det jo være verdt å ta en titt forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 takker for det =) Men vet at det går en ganske lik en i revetal, så er nok ikke den =( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Ok. Da slettet jeg linken med hensyn til de som bor der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Har du sjekka med bomselskapene i området om det er mulig å få de til å sjekke om bilen har passert systemet? Min E34 ble stjelt fra Oslo for noen år siden og det var litt surt med null hjelp fra polititet og eneste sporet var bompengepassering kl 3 ei lørdagsnatt jeg var i Canada... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Politiet har ikke ressurser til å sjekke noe som helst, autopassen er ikke registret noe sted, å europark hadde ikke tid til å sjekke kameraene på parkeringa, så det er ikke mye hjelp å få derfra =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 europark hadde ikke tid til å sjekke kameraene på parkeringa, så det er ikke mye hjelp å få derfra =(( Hæ? Hva faen skal de med de kameraene da.. Ring en høyt oppe i systemet til europark, og evt tilby deg å sitte "spole" gjennom opptakene selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 europark hadde ikke tid til å sjekke kameraene på parkeringa, så det er ikke mye hjelp å få derfra =(( Hæ? Hva faen skal de med de kameraene da.. Ring en høyt oppe i systemet til europark, og evt tilby deg å sitte "spole" gjennom opptakene selv. hadde bare det gått så Men regner med at jeg ikke har " autoriset " til å sjekke det, men kameraene var OSL sine (flyplassen) så var bare å drite i , ifølge han vakta som kom å snakka med meg når jeg ikke fant bilen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Du får bare ringe dem og fortelle hvor skuffa du er over den behandlinga, og at du trodde du betalte så mye penger for å stå på en trygg parkeringsplass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Merkelig at ikke Europark er mer behjelpelige. Hva betaler man egentlig for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå