Garstin Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Kan ta bilder for deg jeg, Garstin Bare å si fra Ja, gjør det. skal si ifra når jeg får bilen på veien jeg Plastidip har jeg veldig lyst til å prøve selv.. Hvor kan det kjøpes/bestilles? Og er det egentlig mulig å gjøre noe for å få plasidip til å bli blankt? Tenkte først rød, men etter jeg hadde sett bildene så stemte jeg blå. Tror egentlig rød hadde vært kult, Men fargen ser litt lys ut på det bildet du hadde laga.. Fargen er vel kanskje litt mørkere i virkeligheten, og da tror jeg det kunne blitt stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Plasti Dip kjøper du hos f.eks Norbond.no Du får tak i både blank (glossifier) og matt (clear coat) "klarlakk". Men ser ut til at det blir en del struktur av den blanke desverre. Plasti Dipen skal tynnes ut med 3/4 tynner, altså 3 deler tynner til 4 deler Plasti Dip. Du kan også blande inn flakes/perlemor i tynneren før du blander tynneren med Plasti Dipen, for å få perle-effekt i lakken 100g pulver holdet til 3-4 liter Plasti Dip. Denne selgeren på ebay har perle-pulver i forskjellige spennende farger: http://www.ebay.com/itm/White-Sparkle-A ... b6&vxp=mtr Altså: 1 kanne Plasti Dip maling (3,78 liter), 3 flasker Plasti Dip tynner (á 950ml) og 100g pulver er perfekt match Om du skal ha klarlakk for å få det blankt, kan du blande inn perle-pulveret i det første laget med klarlakk, deretter påføre et strøk klarlakk uten pulver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Pene bilder, men kan se ut for at du mangler et kjørelys bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Pene bilder, men kan se ut for at du mangler et kjørelys bak Hehe takk for påminnelsen Husker det aldri når jeg er innom bilrekvisita, men må prøve å huske det en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Da har jeg tatt et hardt valg. Eller, det var jo ikke så vanskelig heller igrunn. Jeg har lenge hatt et øye for en 2-dørs E30 jeg har sett et par ganger i byen her. Aldri rukket å få tak i skiltnr på den. Det jeg la best merke til den var fargen (grå med et grønnskjær, ikke ulikt den jeg har hatt tidligere, men mørkere) og at det var en preface. Da jeg var med fruen på hennes nevø's bursdag for noen måneder siden, så jeg noe i speilet da vi parkerte. Og der stod den. Måtte selvfølgelig bort å titte på den, men den var ganske nedsnødd og tydelig ikke brukt på ei stund.. Og da får man jo litt vondt inni seg, når den bare står der uten å få noe stell. Jeg var rask med å spørre om denne var til salgs, men neppe. Jeg fortsatte i noen uker med å hinte litt til hvor lyst jeg egentlig har på den bilen. Og for knapt en uke siden, fikk vi en SMS og jeg kunne få kjøpe bilen. Jeg kasta meg rundt og averterte all bilstereoen min til gi-bort-pris. Alt ble solgt på dagen til forskjellige folk og med litt bistand fra fruen (da hun nå vil overta bruksretten på min 525ix i stedet for å kjøpe seg bil selv, selvom den også fortsatt er min og vil bli fortsatt med som før) har jeg nå kontanter klare til å hente bilen. Nå venter jeg bare på å få reise ned og se på den, høre sekseren fyre for første gang på flere måneder og ta den for en kjøretur. Det er bare en 320i, men kjenner jeg meg selv rett blir det plutselig en 2,5 liters motor i den. Hadde bilen gått 70.000km eller noe hadde jeg ikke byttet motor, men det har den jo ikke. Det som er spesielt med denne bilen (jeg ser ihvertfall på det som spesielt, så lite det er igjen av originale E30er) er at den har hatt en eier siden den var ny i 1985, setetrekkene han kjøpte med fra bilbutikken sitter fortsatt på. Bilen har vært på ALLE servicer frem til 200.000km og har nå rullet 220.000km. Ingen spesielt lav km.stand, men når den har gått som pendler-bil og blitt tatt så godt vare på, ser jeg ingen ulemper ved det. Anlegget i E34'n vil bli bygd opp igjen, det blir minimalt med stereo i E30'n. Planer for E30: Lite ratt (ønsker kjøpt) Godkjent senk (ønskes kjøpt) Brede 17" hjul Sorte Hella foran og Startec bak Lyktesenk (ønskes kjøpt) All chrome blir sort Skinninteriør (evt sportsskinn i stoff) Effektanlegg Brun "old school" toning av ruter helt frem Håper dere vil følge med videre på begge bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 sleng ut bilde av e30n da gutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Tusen takk, bilder vil bli tatt så fort bilen er min Med mindre den har rust i gulv eller andre ting som gjør at jeg absolutt ikke kan kjøpe den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Da har jeg sett nærmere på bilen. Og den er så strøken som en original bil kan være.. Så da blir det bil på meg på Torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Liker!! Gleder meg til å se bilder!! Her går det i tanker for og imot salg av ix'n, ser egentlig for meg å beholde den å få den i tipp topp stand nå e61 blir for nytt, mer sjarm i en e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Liker!! Gleder meg til å se bilder!! Her går det i tanker for og imot salg av ix'n, ser egentlig for meg å beholde den å få den i tipp topp stand nå e61 blir for nytt, mer sjarm i en e34 Jeg drømmer også om E60 (dog sedan). Men jeg ville fortsatt hatt en E34 i tillegg, de er jo så gromme Samme som er grunnen til at jeg valgte å heller selge alt anlegget mitt i stedet for toringen min for å kjøpe E30'n. Anlegget kan kjøpes på nytt, værre å få tak i en ix igjen Så jeg støtter deg i ditt forslag om å beholde din og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 er den hs61 reg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 er den hs61 reg? Nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Plasti Dip kjøper du hos f.eks Norbond.no kan jo kjøpe det her og www.plastidip.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Plasti Dip kjøper du hos f.eks Norbond.no kan jo kjøpe det her og http://www.plastidip.no/ Takk takk. Skal kjøpe sort matt til listene på e30'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå