Gå til innhold

Min E34 525ix touring

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 374
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det gjør det, henter den så fort papirene er skrevet under på av hu "oldemor" som fortsatt står som eier ;)

Første som blir gjort er nytt batteri og røykfarget lyktefilm fra Biltema på frontlykter (må jo prøves til 70,-) samt å Plasti Dippe alt som heter chrome, og å fjerne antenne og chrome-lister på hjulbuer :) Spent på hvordan det ser ut under de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste oppdateringen din i går og fikk til lyst til å prøve dette,

så i dag tok jeg turen på biltema og kjøpte røykfarget film..

aldri prøvd noe sånt før, men det viste seg å være ganske lett å legge på :)

var vanskelig å få til noe bra bilder med htc one x'n min men det ble sånn her:

dyk2xl63z27ccraaacdn.jpg

lo2iwdnw80kseg8wk0wt.jpg

(tar bort bildene om du ønsker det..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tak i vinterfelger til E30'n :) 3stk er sandblåste, en er hvit. Så de må jo lakkes, og da blir det Plasti Dip.

Lurer litt på farge, jeg falt litt for gunmetal, men liker jo også hvite felger, og røde ble jo litt "tøft/stygt" på en gang ;) Og blaze blue er jo en nydelig farge, men krasjer kanskje litt siden det er grønn-skjær i lakken på bilen.

Lufter det derfor for dere andre:

8ss9hnkayerblr8hz3s4.jpg

iyiyh9y8m854mhmll8a1.jpg

1ztktkudskkgzriiwnbv.jpg

z7nm03nntxoxmbfxil3j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sent from my microwave using tapatalk

Må le litt hver gang jeg ser denne.

Takk for forslag, syns det er et virkelig vanskelig valg :P Men heller litt mot hvite selv :)

Vel, spørs litt hvordan utseende du vil ha, om det er "røft"(svart) eller "fancy"(hvit), men tror jeg ville satset på en av de to iallefall ;)

Egentlig den røffe looken som jeg får med gunmetal. Men det vil nok ikke kle bilen før den faktisk ser ut som på det nederste bildet, så inntil da spørs det vel om det blir hvite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var gliset hentet! Jeg er så fornøyd :D Var en drøm å kjøre en god, gammel HELT original E30. Ikke fordi det er noen spesielt god bil å kjøre når man er vant til 5-serie, men den følelsen... Fikk følelsen av å kjøre ny bil. Helt "urørt" og i så god stand.. Herlig. Rett og slett. Nok av det sentimentale, nå over til bilder ;)

vqvz9ev4upqwbu21p137.jpg

efmztzfhzli5b7x8sdnr.jpg

e15oy980iai370hy9h1m.jpg

qbds5ljx90h0czm37b6t.jpg

zgdcmdrkok8nrvhotgfm.jpg

0qenrye5a990ef3bywhh.jpg

pe9vjluwp4b9qe71f14b.jpg

kj0plhrdz5fze1hejbkm.jpg

vgc8v03ig67oivni97p6.jpg

0duyxqpn9p2rajl57qln.jpg

dvhjqm6jrgpb8j2ijdxl.jpg

dllrpe6ddumhf2yhik5l.jpg

w86y8xv2osl7gspokplu.jpg

Seterekkene og trekkene på nakkestøttene har sittet der siden bilen ble kjøpt ny i Norge i 1985. Dette har gjort jobben sin og er nå på veg ut. NAF-emblemet i grillen er fjernet, og det samme blir M-logoen. Interiøret blir byttet ut da det er grusom farge på det, og velbrukte seter. M3-rattet kan byttes mot et mindre skinnratt. Morsomt å ha noe slik originalt, men for min del er mindre ratt et must i E30. Bilen har aldri vært røyka i. Oljeservice er tatt minst en gang i året siden den var ny.

Hva slags striper er det på bilen, og hva slags frontleppe har jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...