joachim sørlie Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Hæhæ, da blir det bil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Det gjør det, henter den så fort papirene er skrevet under på av hu "oldemor" som fortsatt står som eier Første som blir gjort er nytt batteri og røykfarget lyktefilm fra Biltema på frontlykter (må jo prøves til 70,-) samt å Plasti Dippe alt som heter chrome, og å fjerne antenne og chrome-lister på hjulbuer Spent på hvordan det ser ut under de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 jeg har faktisk gunsmoke på nærlysa mine, filmen ar kruttegod den har ikke sett den med lys på enda, for har ikke hatt strøm på bilen.. men ser bra ut la på gul film på fjernlys fra P&R og den var så stiv som et morrabrød, så den var ikke så god som biltema sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Bilder av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garstin Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Leste oppdateringen din i går og fikk til lyst til å prøve dette, så i dag tok jeg turen på biltema og kjøpte røykfarget film.. aldri prøvd noe sånt før, men det viste seg å være ganske lett å legge på var vanskelig å få til noe bra bilder med htc one x'n min men det ble sånn her: (tar bort bildene om du ønsker det..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Jøss, så jo faktisk ut som de originale sorte lyktene det der, på bildene. Er jo det jeg er ute etter Takk for innlegg! Hva gjorde du for å få filmen rundt kanten på glassene? Og ja, HTC one x er en drittelefon å ta bilder med, har det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garstin Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Ble overasket over hvor bra det ble selv Jeg brukte hårføner til å varme det opp litt, da ble filmen veldig enkel å jobbe med rundt kantene. ble ikke fullt så bra på di 2 første lyktene men etterhvert fikk jeg det til litt bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Har fått tak i vinterfelger til E30'n 3stk er sandblåste, en er hvit. Så de må jo lakkes, og da blir det Plasti Dip. Lurer litt på farge, jeg falt litt for gunmetal, men liker jo også hvite felger, og røde ble jo litt "tøft/stygt" på en gang Og blaze blue er jo en nydelig farge, men krasjer kanskje litt siden det er grønn-skjær i lakken på bilen. Lufter det derfor for dere andre: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Rød eller hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Hvit !! sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Vel, spørs litt hvordan utseende du vil ha, om det er "røft"(svart) eller "fancy"(hvit), men tror jeg ville satset på en av de to iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 sent from my microwave using tapatalk Må le litt hver gang jeg ser denne. Takk for forslag, syns det er et virkelig vanskelig valg Men heller litt mot hvite selv Vel, spørs litt hvordan utseende du vil ha, om det er "røft"(svart) eller "fancy"(hvit), men tror jeg ville satset på en av de to iallefall Egentlig den røffe looken som jeg får med gunmetal. Men det vil nok ikke kle bilen før den faktisk ser ut som på det nederste bildet, så inntil da spørs det vel om det blir hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Hvor blir det av bilder ? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Jeg har hentet bilen nå, så nå blir det vel et par bilder straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Da var gliset hentet! Jeg er så fornøyd Var en drøm å kjøre en god, gammel HELT original E30. Ikke fordi det er noen spesielt god bil å kjøre når man er vant til 5-serie, men den følelsen... Fikk følelsen av å kjøre ny bil. Helt "urørt" og i så god stand.. Herlig. Rett og slett. Nok av det sentimentale, nå over til bilder Seterekkene og trekkene på nakkestøttene har sittet der siden bilen ble kjøpt ny i Norge i 1985. Dette har gjort jobben sin og er nå på veg ut. NAF-emblemet i grillen er fjernet, og det samme blir M-logoen. Interiøret blir byttet ut da det er grusom farge på det, og velbrukte seter. M3-rattet kan byttes mot et mindre skinnratt. Morsomt å ha noe slik originalt, men for min del er mindre ratt et must i E30. Bilen har aldri vært røyka i. Oljeservice er tatt minst en gang i året siden den var ny. Hva slags striper er det på bilen, og hva slags frontleppe har jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå