Gå til innhold

Min E34 525ix touring

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 374
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser ut som du har fått deg et fint urørt exemplar av en e30 her, grattis :)

Ja det virker slik, takk for det! :) Jeg er vel 3. eier, etter at forrige eier arvet den av sin oldefar, men uten å ha brukt den siden da han ikke har sertifikat og heller ikke bor i området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo slike ting man må lete etter når man skal kjøpe bil, for da "vet" man at bilen ikke er fikla med! :D Og en annen grunn til at jeg vet det, er jo at bilen har vært i familien til dama hele sitt liv :P Tusen takk!

Lurer fortsatt veldig på hvilke striper og frontleppe det er på bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin E30! Man finner som sagt ikke mange flere orginale E30'er her lengre nei. Jeg skulle arve min mor sin, som var hvit og helt orginal, men den bilen ble desverre påtent av noen pøbler..

Tusen takk! Nei, det gjør man absolutt ikke, så denne er jeg stolt av og skal ta godt vare på, selvom modifikasjoner vil bli gjort. Såpass ja... Skal ikke skrive på et forum hva jeg mener man skulle gjort med sånne følelses-løse, stygge mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha på skjær forann også ta på deg litt gangveig brøyting på lillehammer :)

Har iallefall høyda til det :D

Men så ut som ett fint eksemplar, ordne opp så den blir strøken så har du en bil som er verdt mye :) Fine e30 coupe er jo klenodium om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha på skjær forann også ta på deg litt gangveig brøyting på lillehammer :)

Har iallefall høyda til det :D

Men så ut som ett fint eksemplar, ordne opp så den blir strøken så har du en bil som er verdt mye :) Fine e30 coupe er jo klenodium om dagen :)

Hehe blir nok en forandring på det med tiden ;) Takk for det, denne er faktisk så fin som den ser ut på bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere, lyktesenk eller ikke? Dere kan se på photoshoppen i førstepost, der har jeg satt på lyktesenk og syns det passer bra sålenge de er sorte. Og sålenge resten av bilen blir slik som på det bildet såklart. Men det er jo så utrolig mange tøffe E30'r som ikke har lyktesenkere også, så er litt i tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 er isåfall den eneste bmwen som kan kle lyktesenk, mener nå jeg :)

Enig der! :) Syns den kler det hvis alt er "blacked out" som man så fint kaller det for at det skal høres skikkelig fancy ut. Sorte DE, sorte lykte senk og shadowline med sort grill osv, lett tonede ruter helt frem, nok senk og gunmetal ish felger ;) Det er min smak da, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin E30, den lappen hadde jeg også, er standard, den. ;)

Leppa du mener? Ja fant ut det, standard frem til 86' ca. visstnok :) Finere enn den på 86-87' modellene ihvertfall :)

Blir fjerning av setetrekk, chromelister og rens av interiør i kveld/natt, så kommer en liten update snart :) Touringen blir det bare bytta litt deler på om dagen, lmm, lambda og sånne kjedelige ting som trengs.. Men Må jo snart begynne å se etter sommerhjul til begge bilene ;) Noen tips til felger til e30? Må i første omgang bli noe som kan fåes tak i rimelig på bruktmarkedet og evt. pusses opp. Men må ha litt bredde med kant, og være 16 eller 17" :) Tenker litt på noe lignende Borbet T, eller RS kopier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...