Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 374
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
mye snadder her gitt.. ikke finn på å selge den flotte E30n :D

Prøver å la være, hehe. Nå er bakpotta tatt av og litt anlegg satt inn, så den har vel tapt seg 10k i verdi alt, så nå må jeg jo bare beholde den gitt ;) Spennende å se hva som kan gjøres med eksosen for å få frem akkurat den lyden jeg vil ha. Skal prøve meg frem litt :) Takk for hyggelig kommentar! :)

Grattis med flott arbeid og overstått bursdag! :)

Takk for det! ..og takk for det! :)

Skrevet

Når jeg finner noen mål å bygge etter så regner jeg med at det blir 2000,- pr kasse, hvis det er mindre jobb enn jeg ser for meg blir det vanlige prisen på 1500,- som jeg tar for ei enkel kasse :) Noen som vil komme til Lillehammer med sin E39 så jeg får tatt noen mål kanskje? hehe

Skrevet

Siden det ikke skjer noe som helst med bilene for tiden (tom lommebok om dagen) blir det bare å sitte hjemme og kjede seg om kveldene.. Det får slike utfall:

rkzv2os5l6q7qn6dkhk2.jpg

lgw2cr0v9ngtajsgic8e.jpg

Skrevet
Drit fett!

Spesiell den nederste :D

Fant ut at det var litt "fail" å lage øyne i frontruta på en bil etter å ha kikket litt på det :P

Hehe +1 lag en av e34'n au da ;)

sent from my microwave using tapatalk

• 2 weeks later...
Skrevet

Da var E30'n solgt brått og brutalt, og skal bli pussa totalt opp igjen på Toten de neste to årene :) Får det den fortjener, med andre ord. Har startet ny tråd om min nye bil som blir henta til helga, så nå er denne tråden bare iX'en sin :)

Ny bil, ny tråd:

viewtopic.php?f=6&t=254480

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...