Julian Sommer Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Noe slik som dette du tenker på? http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... se-up1.jpg En på hver side? Har ikke gjort det før, men skal søke litt på folk som har gjort det før, og se hva jeg finner ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 mye snadder her gitt.. ikke finn på å selge den flotte E30n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Grattis med flott arbeid og overstått bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 mye snadder her gitt.. ikke finn på å selge den flotte E30n Prøver å la være, hehe. Nå er bakpotta tatt av og litt anlegg satt inn, så den har vel tapt seg 10k i verdi alt, så nå må jeg jo bare beholde den gitt Spennende å se hva som kan gjøres med eksosen for å få frem akkurat den lyden jeg vil ha. Skal prøve meg frem litt Takk for hyggelig kommentar! Grattis med flott arbeid og overstått bursdag! Takk for det! ..og takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Var noe sånt jeg tenkte ja;)si ifra:) Sent from my iToaster using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
launcher Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 kjøper gjerne og sånn kasser bak,visst du lager på bestilling da forutsetter overkommelig pris da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Når jeg finner noen mål å bygge etter så regner jeg med at det blir 2000,- pr kasse, hvis det er mindre jobb enn jeg ser for meg blir det vanlige prisen på 1500,- som jeg tar for ei enkel kasse Noen som vil komme til Lillehammer med sin E39 så jeg får tatt noen mål kanskje? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Måtte bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
launcher Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 jeg vil ha til e34 touring da,,,så ikke på bilde du hadde linka før no æ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Er vel plass til ei lita kasse på en av sidene i E34 og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Siden det ikke skjer noe som helst med bilene for tiden (tom lommebok om dagen) blir det bare å sitte hjemme og kjede seg om kveldene.. Det får slike utfall: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Drit fett! Spesiell den nederste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Drit fett!Spesiell den nederste Fant ut at det var litt "fail" å lage øyne i frontruta på en bil etter å ha kikket litt på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Drit fett!Spesiell den nederste Fant ut at det var litt "fail" å lage øyne i frontruta på en bil etter å ha kikket litt på det Hehe +1 lag en av e34'n au da sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Da var E30'n solgt brått og brutalt, og skal bli pussa totalt opp igjen på Toten de neste to årene Får det den fortjener, med andre ord. Har startet ny tråd om min nye bil som blir henta til helga, så nå er denne tråden bare iX'en sin Ny bil, ny tråd: viewtopic.php?f=6&t=254480 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå