miktor Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Korleis oppgradere til DAB/DAB+ i ein 2010 320d? ser at noken liknende biler med samme alder har nettopp dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Lufter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ababil786 Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 ser du behov for ha en dab radio da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Kanskje denne ? http://www.car-vision.co.uk/add-digital ... 21212.html Ser man ikke behovet for DAB begynner jeg å lure. Kommer aldri til å gå tilbake(og resten av skokken følger i 2017) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ababil786 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Kverna... jeg har valgt dynavin så kan jeg alltid legge inn nytt musikk via sd kort.. eller streame via iphone.... samtidig for jeg mye mye mer ut av dynavin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Har du navigasjon professional må du bytte navienheten, har du navigasjon business må du montere en ekstra modul. Om du har "vanlig" CD-spiller vet jeg ikke helt hva som trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Er det med CIC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ababil786 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 hva står cic for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Har du navigasjon professional må du bytte navienheten, har du navigasjon business må du montere en ekstra modul. Om du har "vanlig" CD-spiller vet jeg ikke helt hva som trengs. flott. har navi professional. Veit du pris på sånt? får kjøpt det hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Jeg ville nok ha vurdert noe slikt i stedet: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... d=1124&id= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ababil786 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 har du noe erfaring med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Nei, men om du googler får du sikkert mange erfaringer. Finnes vel også flere produsenter. Regner med markedet vil florere med slike varianter når det vanlige FM-båndet slukkes for godt, da blir det sikkert også mye billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ababil786 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 virker jo helt rå... siden den ligger gjemt og kjører på org computeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Sånn bortsett fra at den så ut til å være tregere enn kassett funksjonen på commadore 64... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ababil786 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 kommer vel nok andre lig varianter etter hvert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå