-Roger- Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Tja, Jeg gjør kanskje det.. evnt følge med her? Er klar over at det ikke er en prosjekt tråd.. Får opprette en egen prosjekttråd på E30'n når jeg begynner på rusten og vesentlige endringene. Til nå har det egentlig bare vært demontering og diverse småplukk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Følger med her og jeg vettu:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Er jo greit å ha gamle filler liggende når man skal rengjøre dritne motorrom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Lakka og ordna pg?, få ut mere bilder:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Lakka og ordna pg?, få ut mere bilder:-) Tja, det jeg har gjort i det siste er slikt som ikke viser så mye men likevel tidkrevende. Fjernet gamle ledninger og dårlige koblinger. Rengjort en del, lakket litt deler og kjøpt inn nye originale stikk og loddet med krympestrømper samt lagt opp ledninger litt "bedre og mer skjulte veier" Har kjøpt nye deler som pakninger, plugger, deksler, reimer, termostat osv.. Her er et bilde fra tidligere og et av hvordan det ser ut i dag. Kan jo også vise her hvordan jeg har gjort det med diverse ledninger, selv om det sikkert ikke er så interresant.. hehe Loddet sammen: Krympestrømpe på : Og ferdig resultat.. Dette er gjort med ledninger til alle lykter, denne tempføleren, coilledninger og noen ledninger fra hjerne til motorstikk.. Er enda flere inne i bilen som skal taes. Var egentlig en god del rot med ledningene i bilen. Det er vel fordi det meste som kjørecomputer, xenon, div målere og selve motoren ikke er originalt og ettermontert. Prøver hvertfall og få mer orden på det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Jo dette er spennende oppdatering, like viktig med sånne ting som andre ting:-).. Blei jo velldig ryddig og fint dette da:-), hvor har du festa tempføleren din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Den blir festet i luftekanalen til bremsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Har begynt å foliere interiørlistene i e90'n Og så hadde jeg for første gang et meget hyggelig møte med iron-x Før vask Lett skrubbet Og spylte av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Da har jeg opprettet en egen prosjekttråd for E30'en: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... ead#unread Ser for meg at denne show-off tråden vil fortsatt omhandle begge bilene, men detaljer og bilder av oppussingen osv av E30'n vil jeg ikke ligge ut mer her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 den skal jeg følge edit: du har lagt ut feil link.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 den skal jeg følge edit: du har lagt ut feil link.. Skjønner ikke hvordan jeg klarte det, har ikke lest i den tråden engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Meget flott E90 du har. Ser du har de to tingene jeg savner, nemlig takluke og cic. Blir det noe senk på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Takk skal du ha FK Highsport Coilovers er faktisk kjøpt inn og ligger i garasjen Kan være jeg monterer neste friuke Evnt når det blir lagt om til sommerhjul igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 La merke til noe i motorrommet på e90'en.Skal det være slik? Er jo hull rett ut, og ser rett i bakken. Ikke rart det fort blir mye støv og skitt i motorrommet... [ Bilde ] [ Bilde ] Skal være sånn ja De hullene er festene til en ekstra vannpumpe om du har webasto Har nå funnet ut at det ikke skal være slik faktisk.. Altså hullene skal være der, men det skal som jeg trodde være et deksel på baksiden så man ikke ser rett ut i asfalten. Blir mye dritt i motorrommet når dette dekselet mangler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Bilen ble lav... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå