-Roger- Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Dette ble meget bra med senk Jeg har fått tak i delenummeret på det dekselet som vi begge mangler bare å si i fra hvis du skal ha det Vet du om det skal være et deksel der? Helt ærlig så vet jeg ikke. Er veldig usikker om det faktisk er slik at man skal ha det. Men skal sjekke på brodern sin og muttern sin, da de har e9x med diesel firer. Evt tar jeg kontakt med forhandler. Jeg sier i fra i morgen, da har jeg sikkert fått sjekket ut dette Dette dekselet skal faktisk ikke være der.. Fikk bekreftet at alt er som det skal være av BMW verkstedet da jeg hadde bilen inne for noe garantigreier :/ Helt utrolig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 HVA?!? Skal det ikke være der? Men tror du at dekselet som jeg sendte deg bilde av, vil passe der? Isåfall skal jeg bestille det med engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Det dekselet som du fant vet jeg ærlig talt ikke hva er for noe... Om det er noe man kan ha der så er det noe jeg ønsker. Verkstedet sa at det skulle ikke være noe deksel der, men de var enig i at det var litt dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Da var det gjort en oppgradering på e90'n også! Litt dårlig bilder mtp lyset ute! Men det ble bra synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå