KMT Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Takk for det, Roger Mykje flotte Bergensbilar ser eg på forumet, deriblant din! Spørs om eg ikkje må prøve å få med meg eit treff ein gong eg er oppover. Mvh. Karl Busett i Aust-Agder, oppvaksen i Nordhordland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMT Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Får spe på med litt bilder, i denne omgang av framre del av interiøret: PS: Varsellampa i dashbordet indikerer at skifte av bremseklossar nærmar seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMT Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Tidlig krøkast! Legg forøvrig merke til kartlesaren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Pen bil, men du skulle hatt to sett med style 66 felger. De tar seg veldig godt ut til E39 med M-tech. Nydelig bil er det, med stort potensiale. 525d er en nydelig kjøremaskin. Nesten så jeg kunne tenkt meg å bytte ut delskinnet i bilen min selv med alcantara. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMT Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Takk for hyggelege ord. Flott bil du har óg, moro å lese/sjå. Synes ikkje det er nødvendig å bytte ut skinnet i din til fordel for alcantara. Stoff i midtdelen og skinn på sidene må då vera glimrande? Bilen min står på dei felgane du nevner, hvilket er dei hjulene som hører til Sport-utgåva av E39. Det var kun ved overlevering at bilen kvila på felgane på første bildene. Desse har no fått ny eigar. Eg er i utgpktet ikkje originalfreak. Men, målet for denne vogna er å beholde den original. Eg fall for Sportversjonen av E39, då denne allerede i original/urørt tilstand er meget bra. Men, uansett tøft å sjå andre tar det vidare til neste hakk. Understellet er suverent; nydeleg balansert mellom komfort og sportslighet. Interiøret er veldig lunt, sit som støpt i setene, og rattet er heilt fantastisk. Utvendig er Sportversjonen meget smakfullt gjennomført i mine auger. Dette blir ingen prosjekttråd, men blir oppdatert innimellom med bilder, nøye oppfølging og diverse utbedring etter kvart som behovet melder seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMT Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Min og brutters i vinter etter han og familien tok ein tur til oss over fjellet. Begge bar preg av salta vintervegar då bildet var tatt, men det fekk heller våge seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMT Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Skada støtfangarane ++ i vinter. I tillegg dukka det opp litt brunt rundtom på karosseriet. Slik kan me ikkje ha det, så då var det dags for vårshining. Passar bra no som snøen er i ferd med å trekke seg unna her syd! Bilder frå demontering før sandblåsing og lakkering: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Godt du tar godt vare på den, vinteren setter dessverre sine spor! Men fin bil, det skal du ha Men hvilke speil er det på den Touringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shoetang Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Det er automatiske innfelbare speil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMT Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Henta vogna for ei veke sidan. Lakkeraren har - ikkje uventa, for denne karen er dyktig - levert eit godt resultat. Målet mitt er å halda rusta borte, ikkje å ha strøken lakk. Var innom posten og henta tre kolli frå koed på vegen, der stod det ein artig kortesje parkert: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMT Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Ei veke etter lakkering bar det avgarde til T. Langeland Antirust. Der fekk vogna olje- og feittbehandling av understell og inni kanalar, dører, luker, travers ++. Det dufta av fersk olje rundtom når eg køyrde heimover, og dryppa og rann rundtom, god følelse. No er det klart for ny vinter! Her står bilen klar før behandling: Matt og fin på utsida etter håndspåleggelsen: Lys fin olje Fjerna det meste overflødige i dag, dagen etter behandling. Påførte skum og skylla frå god avstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Nydelig e39 de here:-), Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMT Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Takk for hyggeleg kompliment. Fekk utført flush og oljeskift på gearkassa denne veka, gamle olja var svart. Girar noko mjukare no, særleg merkbart ved nedgiring med kald olje. Ein metallisk lyd som tidlegare opptrådte når eg sette gearkassa i revers, er borte. Fekk óg bytta motstanden i coupévifta, då denne har stelt straum. Hadde óg irr på ledningane til eine grøftelyset, det er utbetra no. God følelse. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMT Skrevet Desember 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2014 Då har godbilen plutseleg fått ny eigar. cityhopper reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå