torbfer Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Liten update: Idag startet bilen, men selvfølgelig gjekk det ikkje smertefritt En slange som har sprukket til kjølesystemet. Motor går på 5 sylindrer rekner med det bare er en coil, såg på den eine coilen at noen har prøvd å lime den sammen. Gasspedalen henger seg litt opp, viss du gir den 2000rpm blir den stående der, virker som problemet ligger i selve gasspedalen. Det er 2 forskjellige spacere bak, den eine passet perfekt på felgen men den andre hadde ei ganske store glipa. Mye småting er det forsatt før den er ferdig, får satse på den er 100% klar til E30meet da I måro går turen til våler, så da får eg bare glømme ut bilen i noen dager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 uff for med motgang da:( gleder meg til ferske bilder nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 uff for med motgang da:( gleder meg til ferske bilder nå Ja det er veldig kjedeligt.. Har prøvd å byttet coil, tennhette, plugger og målt coil ledningen. Men ingen merkbare forskjeller. Bilder kommer nok i neste uke Må komme meg him fra Våler først å hente bilen fra lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Bilen går nå på 6 sylindrer Me va 99% sikker på at det va coilen, siden den hadde sprukket å noen hadde prøvd å lime den sammen. Eg hadde heldigvis coiler + tennhetter liggende å fikk byttet dei, men ingen merkbar forbedringer målte coil ledningen å den gidde signal, tok å blåste pluggen rein for bensin å startet den, eg å ein på bavaria syns den gjekk litt finere etter dette men vi prøvde å dra ut coil ledningen å da merket vi ikkje noe forskjell. Åpnet coil ledningen å den va smeltet sammen, byttet den så va det en helt annen verden for meg Den har nok gått på 5 sylindrer så lenge eg har eigt bilen, syns motoren har vert alt for rufsete men har jo aldri hatt en sånn motor før så eg har ikkje så mye å sammenligne med! Men merket jo fort at det hadde vert noe gale når eg hørte gangen på alle 6! Har bestilt meg nye spacere å litt små ting nå! Lakkererene sliter litt med å finne rett farge på skjørtene Rekner med eg kan hente bilen i måro, så da kommer det nok en del bilder av den! Vurderer sterkt å spandere på meg eksos nå, men usikker på hva eg skal gå for.. har fått pris på supersprint mellom og bakpotte med 2*76mm. Det får eg for 8500kr Eisenmann bakpotte 2*83mm 10500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Hadde ikke gått for annet enn Eisenmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Gå for Eisenmann, UTEN tvil! Eg har fargekoden på skjørtene Send meg ein sms. De ble lakkert custom farge, samme for jeg lakkerte på senter av felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Gå for Eisenmann, UTEN tvil!Eg har fargekoden på skjørtene Send meg ein sms. De ble lakkert custom farge, samme for jeg lakkerte på senter av felgene. Det holder med bare bakpotte fra Eisenmann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Blir så strøken denne nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Eg har forsatt litt risting i bilen, men minimalt. Men lurer rett å slett på om det kan være mellomakslingen nå, alt annet er jo byttet. Har en annen liggende så eg kan jo alltids prøve den å se om det blir noe bedre. Mangler vel kun en list på oppsiden av skiltrammen ellers er alt på plass nå Skal egentlig hente bilen i dag, men siste kjøretime før oppkjøring må eg få tatt. Vi får se om eg når å hente den etter det. Det hadde jo vert veldig kjekt siden solen skinner her på vestlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Begynner å bli bra nå Mangler bare list oppforbi skilt rammen å noen småting! Men det er noe merkeligt, av og til henger turtallet seg opp å blir stående på høgt turtall. Tar eg tak i gasspedalen å rykker den mot meg detter turtallet ned, har smørt opp alt idag. Kan det være treghet siden den har stått så lenge i ro ? Bare til å komme med tips! Tok noen bilder idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Så veeeeeeldig pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Lekkert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Så veeeeeeldig pen ut Begynner å bli bra igjen nå, men mangler noen små detaljer før den er veldig bra! Lekkert!! Det er bra du synes Eg er veldig fornøyd med lakken! Endelig virker en girkasse 100% Gledens dag dette! I måro blir demobilen parkert! Må lufte den å parkere den ved siden av en på jobben som kjører E39 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Jesus for en bil. Hadde jeg hatt sånn en stående,hadde jeg smilt bredt hele tiden . Virkelig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 strøkent bare henge i med pustehjelp prosjektet no og få det i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå