S.Hafsmo Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Ville ihvertfall startet med ventilene som du sier. Er vel ganske tette intervaller på ventiljustering på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Det har eg faktisk ikkje peiling på. Men har ikkje hørt at noen av dei andre eigerene har justert ventilene etter den siste motoren kom oppi. Så det er kanskje på tide etter 1 sesong på bane og litt forskjellig kjøring:P Eigeren eg kjøpte den av har blokkert nummere mitt så er tydligvis ikkje intr i å svare meg på noe. Han sko og sende diverse deler til meg som han kje har gjort. Men får prøve å justere ventilene først:) Har du forslag til olje på den? Fekk opp at eg sko bruke 10-60 castrol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 10-60 castrol fungerer flott på disse gamle S maskinene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Traff deg med lyskrysset i byn i dag, grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Traff deg med lyskrysset i byn i dag, grom bil Takker hadde vert på verkstede å bytta olje, kass bil kjørte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Da va oljen byttet og det hørres mye bedre ut:) Fekk og ett tips av Pedi her på forumet at eg måtte kjøre den litt og få bygge opp trykke skikkelig i strammeren og det kom seg veldig Så nå trur eg faktisk det bare trengs å justere ventiler før den e tipp topp. Hadde min siste tur med bilen i dag før den blir vinterlagra Gammle strammeren, va litt slakk i pelsen den der i forhold til den nye Tok ett par bilder på verkstede:) Dårlig med lys her:) 525IX sin som står på siden Måtte spyle av den på vei him, før den fekk seg ein skikkelige vask når eg kom him Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Flotte bilder og grom bil du har! Synd det var så dårlig lys når vi tok bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Traff deg med lyskrysset i byn i dag, grom bil Takker hadde vert på verkstede å bytta olje, kass bil kjørte du? jeg kjører en blå e46 stasjonsvogn, var ikke vanskeligt å se va som kom mot meg selv om det var mørkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Traff deg med lyskrysset i byn i dag, grom bil Takker hadde vert på verkstede å bytta olje, kass bil kjørte du? jeg kjører en blå e46 stasjonsvogn, var ikke vanskeligt å se va som kom mot meg selv om det var mørkt Da såg eg deg nok:) Nei denne er jo ganske kjent i distriktet rundt her. Å det kryr vel kje av desse bilene i Haugesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Fy flate, den bilen din er bare så perfekt, Torbfer! Har sikla på denne siden den kom hit på bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Fy flate, den bilen din er bare så perfekt, Torbfer! Har sikla på denne siden den kom hit på bimmers. Takker:) Er ein del så må gjøres før den blir perfekt Men vinteren er lang så eg skal få fikset opp i dei småproblemene:D Kjekt å ha noe som ikkje alle andre har, er vel derfor eg havnet på denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Bestilte meg Kamasa Verktøyvogn med 7 skuffer + litt ekstra utenom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 God kveld folkens Bilen står nå vinterlagret , kjedelige greier dette men blir utrolig kjekt å få den ut på veien igjen. Begynner å glede meg alerede:/ Snakket med en som sa eg måtte ha spesialverktøy for å justere ventilene på denne motoren? Noen så vett kor eg kan få kjøpt dette? hvordan ser dette ut? Trenger og noen anbefalinger til nettsider i usa eller tyskland for å handle inn diverse motor deler, girkassefester, hardykobling, osv Trenger og ei side eg kan handle inn pustehjelp til bilen Alle svar motas med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Gratulerer med et herlig smykke av en bil! Ser ut som du kommer til å ta godt vare på den utifra planene også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Www.turnermotorsport.com anbefales...men alt er jo billig på ebay og da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå