Gå til innhold

BMW M5 E34 3,8 Daytona Violet

torbfer
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Bilen blir nå brukt en god del og alt fungerer utmerket. Vi hadde en fantastisk påske her på vestlandet!
Bilen fikk ver med på vårmønstring i år:
post-58181-0-85216200-1399486039_thumb.j

Er det noen som har avtagbart hengerfeste til E34 M5 ?  Da sender du meg en PM ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Har lest igjennom hele tråden din nå, greit lesestoff når du sitter på sjøen uten noe å gjøre.

Har hatt lyst på denne bilen i flere år, fineste m5 e34 i Norge uten tvil...og du ska ha cred for pågangsmotet ditt selvom det sikkert har kostet mye penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest igjennom hele tråden din nå, greit lesestoff når du sitter på sjøen uten noe å gjøre.

Har hatt lyst på denne bilen i flere år, fineste m5 e34 i Norge uten tvil...og du ska ha cred for pågangsmotet ditt selvom det sikkert har kostet mye penger.

hehe, mangen som har lyst på den men heller få som er seriøse med finans i orden. Det har kostet litt for mye penger egentlig, derfor eg ikkje har vert så aktiv på å selge den for hva som helst. Har jo fått en hau med bytteforslag, men har heller vert lite intr. for min del. Eg må innrømme at det gjør litt vondt viss den forsvinner, har brukt alt for mye penger og tid på den for å så nå selge den når den er i topp stand.

Helt normalt  :stupid: 

Lykke til med salg av en one of a kind bil! :)

Det er normalt tungt å selge M biler, har følgt med på finn i 2-3 år å det er mangen biler som ligger ute lenge. 

Takk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny styresnekke er montert, nye dekk på pc line felgene, byttet olje og filter.

Bilen blir brukt jevnlig og fungerer utmerket.

Ny bil er handlet inn.

Ellers er det et par som virker ganske seriøse som er intr i bilen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...