fanqua Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Har da disse orginale BBS RC035/38 som skal pusses opp iløpet av vinteren Men får ikke helt bestemt meg hva jeg skal gjøre med dem, så sleng gjerne inn ett forslag! Dim hvis noen lurer: 8x17 ET20 og 9x17 ET22. Vurdere å gjøre dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 pusses opp? de så da nokså strøkne ut på bilde i hvertfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Såvidt jeg forstå så står det at han vurderer å gjøre slik med sine også.. Jeg sier go for it Noe litt anderledes enn alle andre med sølv senter å blankpolert kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 ah, da så, sysn dem var dritrå i svart, men svarte felger har en tendens til og forsvinne litt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 ^ Ja det er riktig som sies, vurdere å gjøre mine lik de på bilde. Mine er helt orginale i kjedelig grå Det jeg syns var pent på de på bilde, er at det er blank svart på kanten og halvblank på senter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Hadde aldri i verden lakkert disse svart.. Felgene kommer jo helt vekk når dekka kommer på??? Hadde funnet en frisk farge som passer til bilen og lakkert sentrene i.. Kanskje noe annet enn chrome skruer, og max polert kant.. Da har du hjul som stikker seg ut og vises godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 kawagrønn kant og svart senter med blanke skruer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Blank kant, en sjokk farge i senter og sorte skruer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Du kan prøve ut å plastidippe felgene blå? Med speilblank kant https://www.dipyourcar.com/product.php? ... =27&page=1 Det så er greit med 'Plastidip', er at om du ikke er fornøyd med det, kan du bare rive det av igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Var planen egentlig som de fleste sier her, sterk farge i senter og polere kant Men synes de ble bøse i svart, men er som jørgen sier at det fort blir rart når man får på dekk... Var en som kom med ett forslag på et annet forum at jeg kunne ha de svarte, men eloksere/anodisere skruene røde og ha rød bbs senterkopp Det synes jeg hørtes ut som en god ide! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Rimelig grei forskjell på ett bilde tatt i hvit snø, og felgene på bilen i praksis. Er det ikke skinnendes sol, kan du likesågodt kjøre med svarte 15" stålfelger egentlig. Man "MÅ" jo ikke skille seg ut veit du, rød er jo generelt en litt vanskelig farge å kombinere med noe skrikendes. Tenkt tanken å heller bare restuere dem 100%, slik dem var når dem rulla ut av fabrikken? Skiller jo deg faktisk mere ut i mengden med det, stanceworks trenden har jo vert i lufta så pass lenge, at det nesten er normen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Ja det eneste som ingen gjør med RC'er er jo å ha orginal look Men blir ikke aktuelt å restaurer dem, legge i arbeid med å pusse og styre, så bare legge på ett nytt lag med grått og klarlakk. Det er jo kjedelig! Nå skal det også sies at det er ikke sikkert jeg har den røde sedanen til sommeren, da det frister med coupe med større volum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Kjør på med turkis senter som jeg har på mine rc'er som jeg nå skal selge, også chrome kant da er et must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Du kan prøve ut å plastidippe felgene blå? Med speilblank kant https://www.dipyourcar.com/product.php? ... =27&page=1 Det så er greit med 'Plastidip', er at om du ikke er fornøyd med det, kan du bare rive det av igjen Skal du gjøre dette må du bruke foliatec. Plastidip tåler alt for lite til å være på felger(Tåler ikke avfetting eller høytrykkspykler) . Foliatecen er mye mere holdbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå