Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flott bil du har bestilt, synes nye F30/31 er kjempelekre, og selv som har gått fra å kjøre mye diesel til bensin nå, så er jeg veldig enig i motorvalget, er mye mer behagelig å kjøre en litt kraftig bensin!

Ang rails, så ser det mye bedre ut uten, og tror ikke det vil påvirke gjensalg mye, blir nesten som biler med og uten hengerfeste ( sett bort ifra elektrisk/avtagbart)

• Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg synes Touring ser veldig snål ut uten rails. Ser at de fleste import bilene mangler det og det blir ikke helt riktig i mine øyne. Ville heller aldri vurdert en bil uten da jeg trenger det.

Men neppe så mye å si på resalg, noen vil ha med og noen uten:)

Skrevet

Er det forresten bare å bytte stuss på eksosen hvis man vil ha bort "sugerøret"?

Eller må man bytte diffuseren?

Det lille puslete røret bak synes jeg ødelegger mye av det sportslige utseende, og jeg ville ha byttet det straks dersom det ble f30/31 med 4er

Skrevet

Det ble sorte rails, var ingen god eller normal måte å feste lastestativ på bilen ellers..

Tror ikke det kommer til å bety noe for min del, men kjipt hvis det skal stå på det ved gjensalg..?

De er såpass diskre, ligger lavt og er sorte på en bil med mye sorte detaljer fra før så...

Når det gjelder rørene så tror jeg de bytter nedre del av fangeren for å få plass ja..

Helt enig i at dette er et must! Ikke for å prøve og skryte på seg mer motor, men ser så mye bedre ut enn den stakkarslige lille saken som er standard :)

Kult med alle positive tilbakemeldinger, det setter jeg pris på :)

Skrevet

Endestussen synes jeg er den kjipeste detaljen på F30, ikke så mye bedre på firer E9x heller med denne var i allfall oval og penere å se på enn sugerøret på F30. Bør absolutt byttes, verd pengene det koster estetisk sett :)

Skrevet

Det blir veldig mye penere med dobbelstuss i rustfri utførelse. Man skifter ikke difusor, åpningen i fangeren skjæres til, og så monteres rammen som følger med i M performance settet.

Skrevet

Jeg er nå veldig nærme en kontrakt skriving av min F31. Så lurer jeg på om man foreks. kan forvente å få med bagasjeromsmatte samt gummimatter til fører og alle passasjerer med på kjøpet?

Min bil kommer på ca. 650K, og jeg har fått rundt 4% rabatt, høres dette fornuftig ut, eller kan jeg forlange mer?

Jeg har ikke innbytte bil, så dette blir et rent salg.

Skrevet
Jeg er nå veldig nærme en kontrakt skriving av min F31. Så lurer jeg på om man foreks. kan forvente å få med bagasjeromsmatte samt gummimatter til fører og alle passasjerer med på kjøpet?

Min bil kommer på ca. 650K, og jeg har fått rundt 4% rabatt, høres dette fornuftig ut, eller kan jeg forlange mer?

Kuuult :D

Jeg har "fått" det med, dvs prisen står i tilbudet (underkant av 3.000,- komplett), men det er rabattert ned..

Om du sier du handler hvis selger legger ved dette så tviler jeg på at du ikke får det ;)

Hva utgjør 4% i kroner på oppsettet ditt..?

Gleder meg til å se utstyrsliste/farger osv.. Utifra prisen høres det ut som en veldig fin og godt utstyrt bil, det liker jeg :wink:

Skrevet

Hvordan motoriseringer blir det da? er det lov å håpe på bensin :wink:

Skrevet

Grattis med fet bil! Jeg tenker i samme retning selv, men kommer trolig til å vente på 320ix, som jeg tror kommer utpå vårparten.

Har du mer info om performance-eksosen? Pris, utseende, evt effektgevinst?

Skrevet
Grattis med fet bil! Jeg tenker i samme retning selv, men kommer trolig til å vente på 320ix, som jeg tror kommer utpå vårparten.

Har du mer info om performance-eksosen? Pris, utseende, evt effektgevinst?

Takk :)

Vurderte også å vente på x-drive, men fant ut at vi ikke har behov for det her i Oslo området, særlig ikke til ca. 40.000,- mer, høyere forbruk (?) og noe høyere driftsutgifter i fremtiden.. Leveres fra mars/april skjønte jeg.

M Performance eksos´en ser forholdsvis lik ut som på 328i f.eks, men litt "røffere" utseende + M logo på begge stussene.. Betaler 4.900,- inkl. montering hos forhandler.

Effektgevinst vet jeg ikke om man får..? Heller ikke noe grovere lyd, tror det er mest til pynt..

Synes standard eksosen på 320i ser litt pinglete ut..

Skrevet

Hvordan motoriseringer blir det da? er det lov å håpe på bensin :wink:

Det er 320 bensin som blir valget.

Skrevet

Kuuult :D

Jeg har "fått" det med, dvs prisen står i tilbudet (underkant av 3.000,- komplett), men det er rabattert ned..

Om du sier du handler hvis selger legger ved dette så tviler jeg på at du ikke får det ;)

Hva utgjør 4% i kroner på oppsettet ditt..?

Gleder meg til å se utstyrsliste/farger osv.. Utifra prisen høres det ut som en veldig fin og godt utstyrt bil, det liker jeg :wink:

Hvis alt går iorden med lånet i banken, blir det nok kontrakt skriving fredag som kommer.

Skal legge ut utstyrsliste etc når alt er ferdig, er litt frem og tilbake med enkelte ting.

Min total pris er 657.980, og rabatten er på 19.630.

Men denne prisen er ikke endelig. Jeg jobber med å endre litt på ting, så kanskje går det over denne prisen også, hvem vet...

Skrevet

M-performance eksoshale har kun med utseende og gjøre, og det er viktig :D

Jeg prøvde min F30 tohjulstrekk på vinterføre i helga, jeg ble positivt overrasket.

ptx2eyx3m0lfyrnb8ag7.jpg

Det ble utført bakkestarter på skikkelig vinterføre og på is. Den klarte seg meget bra, og var helt uproblematisk i forhold til å ta seg fram. Nå var det jo ikke allverden til snø, men glatt nok. Har valgt og kjøre pigg, hakkapelita.

Jeg har kjørt xdrive de siste vinterene, og var spent, men ble positivt overrasket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...