Gå til innhold

F31 320i endelig bestilt, yay!

BMWBølla
 Share

Anbefalte innlegg

Dere må seriøst ha den dobbeltstussen, F3x er så trist i hekken pga den kjipe lille stussen som stikker fram :( Det legger jeg veldig merke til hver gang jeg ser en 3-serie...

Ja, jeg er enig med deg, en 320i med full M-tech burde hatt dobbel stuss fra frabrikk, det ser mer riktig ut i forhold til styling bilen har.

Jeg kunne tenkt meg å se noen bilder av dobbel stuss montert på en F31 320i, men jeg har ikke klart å finne noen bilder av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt enig Fredrik, men ifølge Bilia så går det altså ikke på 320i...

Tro dem, de har prøvd idag under klargjøring av min og ender nå opp med å måtte bytte hele bakre potte tilbake til orginal igjen da det altså ikke gikk..

Tipper det snart kommer frem av tilbehørsider at dette ikke gjelder 320i..

Om noen har bilder av en slik eksos på 320i så kom gjerne med dem,

evt gode forslag på andre løsninger..

Bilia hadde nok satt veldig god pris på gode forslag da det som nevnt kommer til å koste

de endel å sette eksosanlegget tilbake til orginal stand fremfor at jeg betaler de for å montere

alternativ potte..

Kjipt men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må seriøst ha den dobbeltstussen, F3x er så trist i hekken pga den kjipe lille stussen som stikker fram :( Det legger jeg veldig merke til hver gang jeg ser en 3-serie...

Ja, jeg er enig med deg, en 320i med full M-tech burde hatt dobbel stuss fra frabrikk, det ser mer riktig ut i forhold til styling bilen har.

Jeg kunne tenkt meg å se noen bilder av dobbel stuss montert på en F31 320i, men jeg har ikke klart å finne noen bilder av dette.

Er nok fordi det altså ikke er mulig..

Er nok flere BMW forhandlere som kommer til å bli negativt overrasket over dette etterhvert som 320i kundebiler dukker opp.. Tipper det er flere som har bestilt montering av denne eksosen..

#-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra BMW.no;

BMW M Performance enderør i krom

Høyglanset forkrommet deksel i rustfritt stål med doble enderør understreker det sportslige preget på din BMW.

Dobbelt eksosanlegg. Med gravert M-logo. For 316d, 318d, 320d.

Jeg forstår ikke hva som er så forskjellig fra en 320i og disse diesel modellen da.

Merkelige greier, men tipper det kommer en løsning etterhvert, men kjipt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt ja, ødelegger liksom helheten litt på min synes jeg.. Menmen..

Forskjellen var visstnok at på 320i så vil endestussen komme flere cm lavere ned enn på en 320d, vil med andre ord se ganske dumt ut.. Hvorfor det er såpass forskjell er jo et mysterie men..

Har bilen din kommet enda..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bilen din kommet enda..? :)

Ja bilen min er kommet til Stavanger, men jeg vet ikke om Bavaria har fått bilen. Min selger ble pappa for noen dager siden, så han har pappa permisjon frem til 2. Januar, så jeg har sendt en mail til en annen av selgerene på Bavaria Stavanger, men ikke fått noe mer svar enn at bilen er kommet til Stavanger.

Hadde faktisk håpet på å få se bilen og tatt noen bilder av den før jul, men sånn ble det ikke. Men jeg kommer til å kontakte bil selgeren min når han er tilbake etter nyttår for å få en leverings dato på bilen, kjenner at det klør i fingrene mine nå. Vet ikke hvor mange dager etter nyttår jeg takler :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har jeg gått glipp av :o Jeg får gratulere med utrolig tøff bil, og snart utlevering :D

Vil tro du venter spent på første kjøretur ;) Så ut som en flott utstyrsliste også! hadde det gått med endestussene hadde det virkelig blitt en f31 i sitt ess!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, litt kjipt med endestuss men.. Satse på at det blir bra likevel ;) Og at det kommer en god løsning etterhvert..

Tusen takk hvertfall!

[ Bilde ]

Heldig du som har bilder av bilen din, jeg har kun sett bilder på bmw.no og google.

Håper ikke det har skjedd noe med bilen min, siden Bavaria ikke har svart på henvendelsen min om de har mottatt bilen eller ikke.

En kompis av meg bestilte en Toyota GT86, og når den endelig kom etter mange måneder venting, så klarte de å skade bilen når den ble lastet av, og nok en uke gikk i venting for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...