Atle Bjustveit Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Bare ikke la det bli for mye eksos i forhold til motor, da blir det Harry. Jeg synes ikke en full M-tech F31 ser harry ut med dobbel stuss, selv om det er den "minste" motoren 320 slik som jeg har kjøpt vil ikke være den minste motoren til våren, da kommer det mindre bensin motorer. http://bilnorge.no/artikkel.php?aid=39874&tid= Mer i venteVåren 2013 kommer mindre motorer for både bensin og diesel, og da vil vi nok se startpriser ned mot kr 350.000 for en ribbet modell med manuell girkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Om det er to rør ved siden av hverandre går det, om det er en på hver side er det Harry og barnslig på en 4 syl. motor, spiller ingen rolle om den har M-styling. Men dette er jo min mening som er av den oppfatning at eksos bør noenlunde si noe om motor. Om jeg f.eks hadde kjøpt meg en E60 520i så hadde jeg skammet meg om det var M5 eksos på den, fire rør i ræva og så fise avgårde som en snegle med magetrøbbel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Om det er to rør ved siden av hverandre går det, om det er en på hver side er det Harry og barnslig på en 4 syl. motor, spiller ingen rolle om den har M-styling. Men dette er jo min mening som er av den oppfatning at eksos bør noenlunde si noe om motor. Om jeg f.eks hadde kjøpt meg en E60 520i så hadde jeg skammet meg om det var M5 eksos på den, fire rør i ræva og så fise avgårde som en snegle med magetrøbbel Eksosen jeg snakker om er bare en dobbel stuss på den ene siden, ikke noe M5/M3 eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Det er jeg enig i! Har sett noen har montert 335 eksos på en 318 og det er bare teit, mens en pen og pyntelig dobbelstuss er mye finere Samme med de som monterer 550 eksos på en F10 530d tror jeg det var, smakløst spør du du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Jeg har sett det i virkeligheten, og det er en veldig diskret, men samtidig merkbar oppgradering. Veldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Om det er to rør ved siden av hverandre går det, om det er en på hver side er det Harry og barnslig på en 4 syl. motor, spiller ingen rolle om den har M-styling. Men dette er jo min mening som er av den oppfatning at eksos bør noenlunde si noe om motor. Om jeg f.eks hadde kjøpt meg en E60 520i så hadde jeg skammet meg om det var M5 eksos på den, fire rør i ræva og så fise avgårde som en snegle med magetrøbbel Eksosen jeg snakker om er bare en dobbel stuss på den ene siden, ikke noe M5/M3 eksos [ Bilde ] Den eksosen er helt OK, og til og med godkjent av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Da har jeg fått bekreftet at min bil er i produksjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Da har jeg fått bekreftet at min bil er i produksjon Spennende Det begynner vel å krible litt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Da har jeg fått bekreftet at min bil er i produksjon Spennende Det begynner vel å krible litt nå? Ja, kjente litt at pulsen steg, og har begynt å tenke at det egentlig ikke er så lenge igjen. Men tiden går litt sakte. Bilen blir levert i uke 2, da Bavaria Stavanger har mange leveringer i uke 1. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Spennende Da regner jeg med at min også er det da den ble bestilt noe før.. Kanskje jeg skal høre..? Jeg bør ha min bil kjappest mulig over nyåret, har firmabil kun ut året så... Gleder meg sykt! (Får se hvem av oss som legger ut bilde først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Jeg kjøpte en gang en Skoda Octavia og ventet vel 3 måneder på den. (Skulle egentlig vært 5 men de leverte kjappere) Når den var produsert, tok det ca 2 uker til jeg hadde skilter på den... Hvorfor tar det så lang tid å levere en BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Jeg kjøpte en gang en Skoda Octavia og ventet vel 3 måneder på den. (Skulle egentlig vært 5 men de leverte kjappere)Når den var produsert, tok det ca 2 uker til jeg hadde skilter på den... Hvorfor tar det så lang tid å levere en BMW? Det tar ikke lang tid for å få min. Den ble bestilt. 2. November, og er egentlig klar for levering i uke 51-52, men jeg har sagt at min skal leveres rett over nyttår, altså uke 2. Så dermed er det egentlig under 2 måneder levering, fra bestilling til faktisk når den kunne vært levert. Bilen min ble også satt i produksjon 2 uker før egentlig plan. En av våre siste firmabiler, som er en VW Transporter, den tok 3 måneder fra den ble bestilt til den ble levert, slik har det også være på tidligere levering av VW Transporter, så tror ikke BMW har lengre leveringstider enn andre. Men mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Bestillingstiden kommer an på kortid de skal produsere akkurat den type bil. Jeg tenkte på tiden fra den er produsert til den kan leveres. Men hvis du har ønske om å få den levert over nyttår er det jo forståelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Jeg fant nettopp ut dette.. http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=716908 * The new navigation and iDrive updates will not be coming to any E-series models (i.e. E90, E92, E89, E84, etc.)For those curious, the list of hardware upgrades (vs. the current) include:Intel processor 1.3Ghz vs Renesas 600Mhz1GB RAM (vs 512Mb)8GB flash (vs 512Mb)Nvidia graphics (vs Fujitsu)200GB hard drive (vs 80Gb) Det vil si at vi som får F31 vil ha den nyeste hardware til navigasjon professional. I min brosjyre står det at med professional navigasjon er det 20GB harddisk, mens etter den nye hardware blir det 200GB, og i parantes står det 60GB? Jeg får ikke dette til å stemme, noen som har hørt/vet noe mer om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Hmm.. Usikker på hvor mange gb vi får til lagring, men det er helt sikkert at vi får nye softwaren, og den ser utrolig bra ut! Hadde første gen. av den siste idrive i min E92 og den gruser etter min mening fortsatt de integrerte navi skjermene jeg har sett på biler idag, den nye er ikke noe dårligere, enda cleanere.. Ellers blir bilen min produsert denne uken, kommer nok før jul, men regner med å hente den første uka i januar likevel.. Får satse på noen morsomme julegaver så jeg får ventetiden til å gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå