sjogal Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Hei jeg haddet ett uhell i Danmark forjeveke, Jeg kjørte på motorveien og dekke eksploderte Bilen for oppå autovernet ca 3-4meter å så ned på vegen i gjenn å så inni autovernet i gjenn Bilen fikk mest skader under og litt i forstillingen skaden blei taksert til 197237kr Jeg har/hadde bare Delkasko på bilen, og det jeg lurer på er om det er noen måte forsikringselskapet dekker dette/noe av skaden, har også full bonus jeg leste her: Ved brann, lynnedslag eller eksplosjon dekkes: Skade på bilen Ekstra dekk og felger Musikkanlegg og annet lovlig fastmontert utstyr med inntil 10 000 kroner Personlig løsøre med inntil 5 000 kroner
Actros Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Uff.... Kjedelig sak. Du får dessverre ikke noe dekket slik jeg ser det. Er bilen i Danmark enda ville jeg prøvd å få den ned til Tyskland der det nok vil vere billigere å fikse den.
sjogal Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Det jeg tenker litt på det er å kjøpe en lik i tyskland eller polen å så få den hjem å så demontere det jeg trenger av deler og så selge det jeg ikke trenger, De skal fikse bilen sån att den blir kjørbar får 35000 Det er delene som koster masse penger å lakkarbeid men det kunne gått mye verre en dette!
gallay Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 197k for rep? Hørtes meget høyt ut Likevel ville jeg sjekke hva forsikringsselskap sier, mulig du får dekket noe, det var jo ikke din feil i utgangspunktet
Actros Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Å ta inn en bil fra Tyskland og overføre deler er nok eit smart valg. Går jo en stund før du har bilen på veien igjen da men sikkert det billigste. Rimelige biler i Tyskland så burde kunne finne en som er OK til en billig penge der.Hva sier forsikringsselskapet da, har du vert i kontakt med de?
Kjell Z3 Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Jeg ville heller fått den reparert i Tyskland enn å styre med delebil til Norge, koster litt det også. Ville i det minste ringt BMW i Flensburg (Albert Bauer), er jo mye billigere der. Men om du ikke har mulighet til å fremskaffe penger nok går selvsagt ikke det.
bmwmaxi Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Hadde nok heller hentet den hjem på henger. Og latt den stå til du har en dele bil. Hvis du først skal bruke 35000,- for og få den hjem, og etterpå skaffe deg en delebil til 70000,- + arbeid. Blir det noe i overkant. Hvis du finner en i samme farge ser det ut til at du kan slippe unna lakkering. Er ikke store jobben det der, hvis man har delebil. Hvis jobben må settes bort hadde jeg nok vudert og selge den til høystbyddene. Og heller satt de pengene i en ny. Ps. Max uheldig med den tyveri skaden der
sjogal Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Trur det enkleste akkurat nå er å få den hjem så får jeg se hva som skjer
sjogal Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Var jo i Danmark og hentet bilen å den så ikke så galen ut når jeg hentet den Litt vasking og polering så såg den fin ut. måtte ha nye vinter felger så jeg kjøpe jeg noen 285/30/22
Muztang289 Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Godt bilen er hjemme igjen! Men hva er blitt gjort, hvor og hvordan? =)
sjogal Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 Godt bilen er hjemme igjen! Men hva er blitt gjort, hvor og hvordan? =) det de gjorde i Danmark va å få den kjørbar til norge, så då fikset de alt i hjulstillingen framme byttet disel tank å ny front lykt men det er under bilen så har fått den verste smellen men det er jo enda noen problemer i gjenn det er 2 dyser som er gåen camføler venstre framme ledningsbrudd på abs ledningen tipper jeg å disel måleren er litt feil men det må jeg få fikset nå før jul, å det jeg fant ut i danmark det var atte det er en sikker bil hadde jeg kjørt en liten senket bil der så hadde det gått verre,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå