Gå til innhold

SweetBMW's 2007 E60 " ///M " Bitteliten video 02.10.2015


SweetBMW
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker herved DØD og FORDERVELSE over den mannen som har vært å demontert baksetene i denne bilen før meg. Vil anta det er de som hadde denne som taxi i Kristiansand.

Hvis man først skal demontere noe, så gjør det riktig! Ikke rund hodene på boltene som holder baksetet fast!

Helvete!

Får finne frem baufila og prøve komme til.... Dritt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha :P

Latskapen skyldes at jeg er på jobb nå frem til fredag. Så da henter jeg drillen min og da kan jeg borre :)

Må nok borre ut boltene slik at jeg får ut baksetet, deretter kan jeg sette inn seter foran og bak. Jeg hadde selvfølgelig glemt den ene bitsen min også. Og med tanke på at setene foran er festet med T50 så sleit jeg da :P

Kommer en større oppdatering fredag kveld \ lørdag morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det klart for en ny teaser :)

Kan utdype litt som sagt, de to boltene var jo de som holdt igjen setet. Disse ble borret ut og resultatet ser du under:

87wgq56w7d4yu12j0jzk.jpg

nn69f5sogihtlroutboj.jpg

8c2mp0jydfjvewqnnuc3.jpg

Setet på vei inn :)

d6sqm7f9gp6plnbifbgy.jpg

g7z0gli2bmms9ok9ipdo.jpg

I tillegg har det kommet ny pakke i posten:

gdgck5ne1kch97us6jut.jpg

x2pa75maarl6t7ykonse.jpg

Fremskritt!

Jeg har begynt på stolene foran, men her må det litt ledningsendring til også, og det er litt kaotisk mtp at Spaghetticoder har lagt ned WDSen sin, så jeg sitter med BMW sin originale. Som er UTROLIG slitsom å bla igjennom med.

8ipiqdgmk1cujscccwts.jpg

Hjelmen er fra gokart kjøringa her om dagen, jeg kjører IKKE diesel bmw med hjelm [-X

Kommer flere bilder fra prøvemontering av framstolen etterpå, jeg måtte bare spise litt.

\\Tommi.

PS:

Jeg har jo rød midtkonsoll som følger med dette interiøret. Den er for så vidt lik som den jeg har i dag, bare at den nye fra M5en har uttag for USB og Aux nede i midtarmlenet i stedet for i baksetet omtrent som jeg har i dag, pluss den har snap in for tlf.

Issuet mitt: Blir det overkill rødt? Hva syns folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja lakken kommer forhåpentligvis til neste helg, leveres inn på mandag. Men så er det jo noe tull som heter vinterferie for lakkerere også (For noe tull :P ? )

Kommer litt flere bilder i kveld :) Er bare kobling + koding av stoler som tar tid. Jeg klør meg så SYKT i huet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er griseryddige de setene der. Min bestekamerat hadde en E60 M5, de er så utrolig gode å sitte i også. Det er Nappaskinn ikke sant? Glatt og mykt tykkt skinn :cry: På Z4M får man også interiørfarge som heter imolarot, er det samme fargen på dette interiøret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye bilder kommer etter montering av førerstol ;)

BmwZ:

Nei Imolarot er noe lysere og har en annen tekstur enn dette. Dette er ikke Nappaskinn, det er Merino. Og etter det jeg har blitt fortalt så er dette det BMW vil kalle "High Quality Cow" :P

Gode og sitte i er bare fornavnet. ;)

Imola er for så vidt det interiøret jeg hadde i 3ern. Hadde M3 interiør i den. Ligger vel bilder ute av det og.. skal vi se..

DSC_0108.jpg

Dette er fra 3ern. Der ser du at fargen er litt lysere. Men det du virkelig merker forskjell på er når du ser setene på kloss hold. Det er en helt annen feel og tekstur på skinnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...