SweetBMW Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Nei det hadde vært lettere å sette på halogen nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2012 Tja. Litt updates her nå. Fått bestilt meg felger og hentet disse. Klarte ikke helt bestemme meg i begynnelsen men jeg bestemte til slutt for LM rep med grått senter og røde BBS kopper 8,5x20 og 10x20 I tillegg til dette har jeg gjort litt smått og det kommer bilder så snart jeg får tatt de litt senere i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 Hva er forskjellen på pre-LCI og LCI frontlykter? Trodde det bare var baklyktene som var forskjellige. Gratulerer med pen bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2012 Andre blinklys foran, linser i begge lamper, andre led striper (brynta). Ellers er de like unntatt styreenhetene er mere kompakte for xenon osv. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Flere bilder, denne vil jeg se! Skal ha hvit E60 sedan med m-sport selv en vakker dag, så fort økonomien tillater det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Her er to før han fikk den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Den er så stusslig med 16" felger og tatt av leppa pga vinter.... Jeg skal prøve få tatt no med en gang jeg får handla dekk og testprøvd hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Blir bra med noen updates her. Nå må du komme igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 egentlig ganske tøff bil du har Sweet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Blir bra med noen updates her. Nå må du komme igang Jeg er godt i gang jeg men jeg har ikke bilder som ser ut i natta en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 tok meg friheten til å legge ut noen fler av før bildene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Må si at den ble mye bedre med LCI oppgradering og Xenon Gleder meg som en unge til å få på nye hjula, leppa, eksosen og alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 TJa, her kommer da litt bilder av ting som er gjort da. Ettermontert sportsratt med giring på rattet: BMW OEM LED skiltlys: Sportsbremseskiver og klosser: Cruisecontrol: LED Angeleyes: Klarte ikke ta et bilde pga det er mye kondens i lyktene mine, så jeg måtte ta en gjenskinnsbilde for å få frem effekten i de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Hvor handlet du de BBS felgene? Mottatt dem enda? Flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Handlet hos GS. Er nok replica gitt hehe Jeg har fått de, men ingen dekk. Kommer dekk i overgangen februar mars tenker jeg. Kommer bilder når jeg får på dekk. Tenkte test prøve de da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå