Gå til innhold

BMW E90 320Si

mossing91
 Share

Anbefalte innlegg

Tror jeg jobber lørdagen. Så blir nok en tur på Søndagen. Kommer nok en E90 Performance også hvis den rekker å komme fra Tyskland. En jeg kjenner som jobber med import som skal finne riktig kjøpergruppe til den. Og da finnes det vel ikke noe bedre sted enn hovedtreffet til BMWCCN. Du får oppdatere tråden din så fort du får det nye til interiøret da, blir jo spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror jeg jobber lørdagen. Så blir nok en tur på Søndagen. Kommer nok en E90 Performance også hvis den rekker å komme fra Tyskland. En jeg kjenner som jobber med import som skal finne riktig kjøpergruppe til den. Og da finnes det vel ikke noe bedre sted enn hovedtreffet til BMWCCN. Du får oppdatere tråden din så fort du får det nye til interiøret da, blir jo spennende!

Okei, du får si i fra her inne om du får tatt turen på lørdag. Planen er at jeg skal ditt på lørdag. Du får poste bilde her når du får leppa, så skal jeg poste bilde når jeg får min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Lenge siden noen oppdatering nå gutter og jenter. Har fått på leppe bak på luka, og satt i går på 10mm spacere bra. Kan nok ikke ha noe større spacer uten at det blir subbing, så jeg ble veldig fornøyd! Bilen har liksom ikke holdt seg helt shine ren, så har ikke blitt noen ordentlige bilder, kun iphone. Men noe er da bedre enn ikke noe.

tsikgm2w27pioicm1g6g.jpg

Også har Relunde(nick) fått seg nybil i helgen også, en LOADED 320i, mye planer for denne!

7fsulwqvg2294ibo6nrn.jpg

Ellers har jeg vært å kjørt noe litt mer spennende idag! Filleunkel har tatt inn en 09 GTR med carbonkit og BBK og motoroppgrade. Papirer på 670hk i den. Og Potenza 285/35-20 bakhjula slipper på tørr asfalt, heeeelt sinnsyk opplevelse. Så fort han får regga den, så skal den få en full shine, gjett om jeg gleder meg til en uke med den!

8x7bd4mvip8dmghshorn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drag kan vel bli vanskelig? Eller blir det drag på stripa? Ellers får vi se hvem som kommer seg fortest rundt banen på en trygg måte :) Hva slags dekk kjører du på?

De skal ha en time med drag på langstrekka. Så det blir ikke noe problem ;) Enten blir det de som står på 19" som er noe dunlop, Eller 18" med Michelin pilot sport. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mitt rolige møte med autovernet på rudskogen i helgen har jeg nå fått bestilt meg ny frontfanger fra KOED, spent på å se hvor lenge det er til den kommer, slik at jeg får sendt den til lakkering.

Ellers må man rose E30MEET for et fantastisk treff deilig å bare kunne sette seg i bilen og kjøre så mye man ville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...