Gå til innhold

Damer og bil

BmOle
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg setter opp en fluktstol i garasjen like ved bilen der jeg skrur, så kan hun prate så mye hun vil mens jeg sier "ja" imellom hver 3 setning.

haha jeg gjorde faktisk det!, bare at fluktstolen var en sofa. der satt hu pent å pyntlig å studerte lekser mens jeg kosa meg med bilen, løsninga funket faktisk veldig bra. jeg fikk gjort mye med bilen og hu fikk gjort lekser, også prata vi litt shit å drakk kaffe. koslige tider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette temaet er vel like omdiskutert og gjort tanker om verden over, vil jeg tro.

Det ER ikke lett å kombinere bil, kjerring, unger, hus og hele greia der.

Er en ung og uten barn, så er det mye lettere å komme frem til en "løsning" som kan vare. En stund.... De fleste damer har en tendens til å kreve mer og mer "innetid", etterhvert som forholdet går. Min forrige samboer var jeg sammen med i over 12 år, og hun var vant med at jeg omtrent bodde i garasjen. Trodde jeg.... Gikk til helsike det også etterhvert.

Fant meg så en ny dame som likte biler osv, men jaggu meg ble hun husvarm hun også etter noen år. Ingen tvil om det.

Beste løsningen som fungerte for meg, var å ha reisejobb. På friperioder mekket jeg hovedsaklig på dagtid, og ikke kvelder eller i helgene. På denne måte fikk jeg delta i ettermiddager og kvelder med samboer og barn.

Nå som jeg har gått over i dagskift-jobb igjen, får jeg ikke gjort en dritt i garasjen. Dette fordi jeg selv ikke klarer å "tilfredstille" samboer, 5 barn, 3 katter, hus, ny jobb osv hvis jeg bruker hver kveld i garasjen. Så nå tar jeg en kveld i ny og ne bare, og da bare noen få timer...

Så enkelt og greit - Life's a bitch, and then you merry one. Eller noe slik i den duren :)

Døgnet har 24 timer, altfor få.

Stikkordet er vel moderering... Hvis en klarer å moderere seg litt, ergo IKKE mekke hver kveld HELE kvelden, så kanskje det kan funke på et vis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama var også sånn en stund, men heldigvis er hu vokst opp med 2 eldre brødre og en far som ALLTID har skrudd mye!

Beste måten jeg fikk hu til å skjønne at jeg må skru, var å overtale henne om at det var min hobby, ferdig! Også fikk jeg ei venninne av hu, som er sammen med en kompis til også å fortelle henne at det var en hobby, og hobbyer må man ha!

Vi har i tillegg en datter på et år, og jeg reiser oftest å skrur de dagene jeg har fri og hun vil passe ungen.. Andre tider det passer med verksted tur er jo når Jakten på kjærligheten, farmen, Tigerstaden og ellers for min del ubrukelige tv programmer hun må se!

Dette har fungert veldig bra for begge. Og jeg passer alltid på å spørre om det er greit med en verkstede tur når hun er blid og fornøyd ;)

Du kan også prøve å få med en kompis med dame som kan underholde dama de, mens dere skrur! Fungerer ALLTID :)

Lykke til!

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm...sett bilen på verksted og kos dere inne med en fornøyd kone ;)

Og kjøp med fordel 7 sett med tøfler, en for hver dag - så er det iallefall NOE forandring å glede seg til... Å variere i merke/farge, er på en måte å ta heeeelt av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...