Gå til innhold

Damer og bil

BmOle
 Share

Anbefalte innlegg

taxibjørn skrev:

BMW 5er er den optimale Taxi med lave kostnader pga service avtalen du kan kjöpe . Eneste fordelene Mercedes kolegene mine har er 24t service. Men hvem vil vel sitte å gynge i en Karoli-wagen i 10-12 timer hver dag ?? IKKE MEG !! Jeg har ikke skippersertifikat !!

Mercedes E klasse er under 50 fot så det holder med båtførerbevis. Er det medlemskapet i redningselskapet som gjør at Mercedes har 24 timer service?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjerringa mi pleier aldri å ringe eller mase på meg når jeg skrur, ej heller når jeg er ute med kamerater.. Fantastisk og ha det slik,, meeeeen. Hun kan bli litt grinete om jeg sitter 5timer på Bimmers i strekk i stede for å gjøre noe sammen med henne.. Kan dere forstå det? Hehe. #-o

Selv om man lever livet sammen så skal man også ha sitt eget liv. I alle aktiveiteter man ønsker og delta i er det ikke altid plass eller interesse for begge og være med. Derfor må man respektere hverandre og ha forståelse for at man ikke er like:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerringa mi pleier aldri å ringe eller mase på meg når jeg skrur, ej heller når jeg er ute med kamerater.. Fantastisk og ha det slik,, meeeeen. Hun kan bli litt grinete om jeg sitter 5timer på Bimmers i strekk i stede for å gjøre noe sammen med henne.. Kan dere forstå det? Hehe. #-o

Selv om man lever livet sammen så skal man også ha sitt eget liv. I alle aktiveiteter man ønsker og delta i er det ikke altid plass eller interesse for begge og være med. Derfor må man respektere hverandre og ha forståelse for at man ikke er like:-D

Ja, alt med måte blir vel det mest riktige å konkludere med. Jeg sliter med at damen ikke har noen som helst hobby. Og da blir det fort kjedelig for henne.

Men det skal sies at jeg gikk ned i garasjen for å skifte til vinterhjul på BMWen for noen uker siden, og da hadde hun allerede skiftet før jeg sto opp. Da har jeg vel gjort noe riktig iløpet av de siste 5+ årene. Når vi først ble sammen hadde hun null kunnskap. Nå snakker hun om å bytte ut Micraen med e46 eller e87 :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde mine ører skulle dette av her om dagen. Jeg spurte hva vi skulle bruke de siste fridagene mine til, jeg foreslo å kjøre til Danmark å ta en langhelg i København. Da smeller det fra min skjønne på andre siden av frokostbordet "Vi kan jo dra ned til Nurburgring igjen da! Men da skal jeg ha noen runder på ringen selv altså" :applause:

Jeg visste ho synes det var gøy sist vi var der men at det var såpass hadde jeg ikke tort håpe på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... utvilsomt et fantastisk utgangspunkt, men uttalelsen kan tolkes på forskjellige måter. Det kan være din kjæres måte å fortelle at hun setter pris på deg (hun skal nok sørge for at du betaler tilbake med renter), hun kan være oppriktig interessert i Nürburgring/biler (tvilsomt hvis det ikke gir seg direkte utslag i andre former for bilrelaterte aktiviteter) eller begge deler (så begynner vi å snakke seriøst på dine vegne)... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... utvilsomt et fantastisk utgangspunkt, men uttalelsen kan tolkes på forskjellige måter. Det kan være din kjæres måte å fortelle at hun setter pris på deg (hun skal nok sørge for at du betaler tilbake med renter), hun kan være oppriktig interessert i Nürburgring/biler (tvilsomt hvis det ikke gir seg direkte utslag i andre former for bilrelaterte aktiviteter) eller begge deler (så begynner vi å snakke seriøst på dine vegne)... :lol:

Hehehe! sant nok :lol: Jenter er noen utrolig sleipe og utspekulerte dyr, det er helt sikkert. Men jeg velger blåøyd å tro at det er litt i hennes bil interesse også å foreslå noe slikt, hun er jo bil interessert til en hvis grad og dette er isåfall et godt steg i riktig retting. Når kan jeg også når jeg snakker om BMW kun bruke internkodene for at ho skal forstå hvilken bil jeg mener, så hu kommer seg stadig :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...