bmw530dta Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 kan du legge ut bilde av frontlyktene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Har du M5 bakstilling? Behøver verken bremser eller mellomaksel. Hei! Ja, det har jeg. Har egentlig en flere interesserte. Må nok bli et høyere bud evt om jeg skal selge til annen en førsteprioriterte da evt. Fikk inntrykk av at det ikke var noe tidspress på det for han, så kan jo alltids evt skaffe en til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 kan du legge ut bilde av frontlyktene ? oj, det har jeg ikke, men de er strøkne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530dta Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 kan du legge ut bilde av frontlyktene ? oj, det har jeg ikke, men de er strøkne:) kan du ta bilde av de ? bør ikke være så vanskelig det... drar ikke helt til strømstad på bomtur uten å se de først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 kan du legge ut bilde av frontlyktene ? oj, det har jeg ikke, men de er strøkne:) kan du ta bilde av de ? bør ikke være så vanskelig det... drar ikke helt til strømstad på bomtur uten å se de først Jeg skal prøve å få tatt bilder av de, men har tusenvis av deler, bor 50 mil unna, er aldri hjemme, og jeg har også MASSE interesse for de. Mitt ord på at det er som det er, er det eneste jeg har og har hatt alle disse årene. Jeg hadde ikke hatt kun positive kommentarer om jeg hadde jugd om slike ting etter 4-5år:) De er bra, og LETT verdt pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Halla mister du har ikke dør v side i farge anthrazit met vel? er vel 99% sjangse at du ikke har men lov og spørre da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Halla mister du har ikke dør v side i farge anthrazit met vel? er vel 99% sjangse at du ikke har men lov og spørre da. Hei! Jeg har komplette dørsett i carbonsvart og i lemans blå, eller kun sedan bakdører i silverstone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Skulle hatt en M5 frontfanger i Schwartz II. Har du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 ":20woe3j6]Skulle hatt en M5 frontfanger i Schwartz II. Har du det? Jeg har en i carbonsvart! Lakkes om må den jo uansett om den hadde vært schwartz II, og siden m5 ikke kommer i den fargen, så er jo dette den beste grunnfargen du kan få tak i når du må lakke over til schwartz II:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Sendt deg ein PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530dta Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 kan du legge ut bilde av frontlyktene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 kan du legge ut bilde av frontlyktene ? Det eneste jeg har. Er 50 mil unna desverre, så får ikke tatt fler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Sendt deg ein PM! Hei! Hadde du grillen og spydet til M5 fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Tubi er solgt, men har et effektanlegg som er myyye råere, som går for 6.500 nå. Helanlegg uten katalysatorer og med kun den v-formede lyddemperen:) Går pent uten mye gass, men er høylytt på mye gass:) tenkte mest på "tubi" anlegget..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Ja, det har jeg. selges for 1000. Hei! Hadde du grillen og spydet til M5 fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå