Lars89 Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Ikke bra! Blir vel ikke akkurat bedre når man får vekk lakk og sparkel heller tenker jeg... Skal det fikses? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Er nok desverre mange som kjører rundt sånn med E39, uten å være klar over det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 jepp.. Blir så forbanna !! Den derre huleboern som hadde bilen før meg, har bare kjørt på med glassfiberspakkel nederst på kanalene før den ble lakkert ! Jeg kan bøye jekkfestet opp og ned, kunne sikkert rive det av om jeg gikk inn for det Kakket litt forsiktig nederst, og det rydde ned rust, glassfiber, lakk og alt annet F"#¤skap.. Skal få det takset på et lakkverksted til uka. Vurderer å kjøre sak mot selgeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Fikk endelig gjort noe positivt med bilen, monterte bakfangeren. Rusten vil bli reparert etter påske. Beklager dårlig bildekvalitet, tatt med et noe dårligere mobilkamera (HTC..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Det der så jo riktig så bra ut! godt rusten blir fikset, da får du en god bil i lang tid fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Monterte Hamann leppe i helga! Ble riktig bra etter min mening Orker ikke ta close-ups av bilen nå, er så gørrete... Neste mandag blir bilen levert til kanal bytte. Ble rimelig dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Var det den bilen som var stjålet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Nei, det var en svart Den ble funnet igjen, dessverre med ganske oppbrukt karosseri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Tok noen bilder etter skifte til sommerdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Skjer ting her nå! Kanalen på venstre side. Nye jekkfester måtte lages og sveises fast. Så ikke bra ut inni kanalene.. Bestemte meg for å få tatt hjulbuene og området mellom kaross og støtfanger da det var en del rust der også. Kanal høyre side. Vil oppdatere underveis. mye jobb gjenstår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Snart ferdig nå! Montering og justering av støtfanger og montering av dørhåndtak på høyre side. Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Et par bilder nå som den er ferdig, Kom gjerne med tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Lenge siden oppdatering her. Det har seg slik at jeg ble tatt for råkjøring den 11.12.2013.. Lappen røyk og Interessen for bilen ble litt borte.. Bilen ble satt bort på vinterlagring. Nå nærmer sommeren seg og e39'en skal snart hentes ut igjen. I denne forbindelse vil jeg legge ut noen bilder fra året som har gått. Har vært en fantastisk bil, både på godt og vondt, da jeg har hatt en god del trøbbel.. Det blir total service på det meste til sommeren Tidlig vår. Maskinpolert dagen før. Ferietur til sverige. Tok livet av 7 uheldige fugler på denne turen Sommertreffet på ACR. Langtur med BMW Car Club Norway avd. Nordland Misslykket forsøk på å komme seg opp bakken hjemme.. På settet til bilfilmen Børning ! Stemningsbilder fra høsten.. Bilen trygt plassert sammen med en gammel Land Rover på en låve for vinterlagring. Og til slutt, siste innkjøp ! Nye lykter med LED ringer. Disse blir montert når bilen kommer ut fra vinterlagringa. Mange fine stunder det siste året sammen med min gode venn Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Blir bra detta følger med på loggen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Hehe, håper nå det iallefall ! Får håpe den holder ut noen år til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå