SigurdE36 Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Burde jo være nok av vitner og kameraer i Operatunnel også. Men hadde en sak der det var helt klart at motpart hadde skylden, pluss vitner. Men hun begynte å lyve, og da tokk det fire måneder før jeg fikk erstatning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Får håpe ikke noe sånt skjer nå. Bilen skal ihvertfall settes på verksted imorgen. Håper det ikke tar for lang tid før jeg får bilen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Om bil D veier over 1500 kg og traff deg med en hastighet på 50 km i timen, så tja.. Da er det vel litt optimistisk og tro at bilen kommer på veien igjen. Her er det bare og vente på utfall hva skyld angår, og skal rett være rett så skal det skrives skademelding mellom deg og bil D og B, og bil med B med A. Skal ikke se helt bort fra at din mor kan få rett her også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Om bil D veier over 1500 kg og traff deg med en hastighet på 50 km i timen, så tja.. Da er det vel litt optimistisk og tro at bilen kommer på veien igjen. Her er det bare og vente på utfall hva skyld angår, og skal rett være rett så skal det skrives skademelding mellom deg og bil D og B, og bil med B med A. Skal ikke se helt bort fra at din mor kan få rett her også. Hva mente du med at det er optimistisk for at bilen kommer på veien igjen? Bil D som krasjet i meg ble rimelig smadra. Panseret krølla seg helt opp, og fronten totalt knust. Den havner nok på dynga. Ikke av den nyeste sorten denne bilen akkurat. Merkelig nok var skadene på bakenden min "små" med tanke på smellet! Bakfanger ble godt trykt inn. Var tilhengerfestet til bilen forran meg som sørget for et stort fint hull tvers igjennom fangeren min da jeg ble sendt som en rakket mot den. Alt skjedde i slak nedoverbakke, så hadde jo ikke akkurat gravitasjonen på rett side. Alle kunne kjøre bilen etterpå bortsett fra bil D som ble henta av Viking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Min bror var med i en lignende ulykke for noen år siden. Her var det innblandet 3 biler, A,B og C. Min bror var B og bilen hans endte opp som trekkspill. Da sto bil A og B i ro som i denne situasjonen, og C klarte ikke å stoppe. Denne sakens utfall ble at bil C fikk all skylden. Husker ikke helt hvor lang tid denne saken tok, men mener det var snakk om et par mnd behandlingstid pga. sommerferie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Det viktigste er å fylle ut skademeldingen skikkelig. Få med vitner, tegn en GOD tegning med alle detaljer. Legg ved bilder hvis du tok noen. Og sist men ikke minst, skriv en utfyldene forklaring. Jo bedre dokumentert skademeldingen din er jo lettere er det å få medhold. selv om man er enig på ulykkesstedet er det mange som begynner å trikse og lyve når de er hjemme og skal fylle ut sin del. (side 2). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Kan også berolige deg med at jeg har vært med i en helt lik situasjon for noen år siden. Da satt jeg baki og foreldrene mine kjørte. Det var kø inne i en tunnel og bilen som kom bak oss smalt rett i ræven på bilen vår, noe som resulterte at vi smalt i bilen foran oss. Bakerste bil fikk all skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Bakerste bil kommer til å få skylden. Snakket med fører av bil A og B og de kunne bekrefte at jeg stod stille før bil D traff meg. Fører av bil D hadde nemmelig sagt til sitt forsikringsselskap at han ikke visste om vi hadde kollidert før han traff meg. Om jeg ikke hadde sikra meg besvis for at det ikke var tilfellet fra fører A og B, ville jo situasjonen vært helt anderledes. Men nå er alle enige om at vi stod 100% stille idet bil D traff meg. Så dette går heldigvis ikke utover meg ! Bilen skal inn på mandag, men blir borte i to uker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Det var bra. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Da var saken avklart. Bil D fikk skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 godt å høre! har fulgt med i tråden selv om jeg ikke har kommentert noen kamerater har opplevd det samme, og med samme utfall, så tror det er det mest vanlige resultatet kjedeligste er å måtte svi for andres feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 hadde helt lik ulykke som deg på samme sted for 2 år siden, bil d fikk all skylden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå