EirikHovland Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Kjøpte meg brukt e61 for noen uker siden, og forrige eier mente at pære til angel eyesa på venstre siden vår gåen. Jeg handla meg nye LED-angeleyes, og regna med at det da skulle funke. Etter montering funka det fortsatt ikke på venstre side, høyre side funker som det skal. Det er heller ikke strøm i kontakta, så regner med at feilen ligger et sted lenge bak i ledningsnettet. Har sjekka alt av sikringer, og har selvfølgelig sjekket at det ikke er pæra som er problemet. Har noen vært borte i lignende problem? Løsninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 relè? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Tviler på at det er et rele til hvert parklys. Evt sikring til h og v side, men da burde det ikke ha lyst bak heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Ville nok først sjekket hele ledningsnette for brudd, parklys ledningene er tynne 0.75mm og skal ikke mye til før de ryker der. Det er som nevnt over at det er en sikring til hver side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Stemmer det at det er bare én pære per side på E61? En pære til begge "ringene"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SA525dat Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Det stemmer at det bare en pære som lyser opp begge ringene! Byttet mine for et par mnd siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Er det LCI så er det to pærer på hver lykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Er det LCI så er det to pærer på hver lykt. Sikker? Mener det er en på min LCI, men et par år siden jeg prøvde å bytte til hvitere lys uten hell så skal ikke være for bastant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Er det LCI så er det to pærer på hver lykt. Nei.Pre-LCI halogen: 2 pærer til hver lyktPre-LCI xenon: 1 pære til hver lyktLCI halogen: 1 pære til hver lyktLCI xenon: 1 pære til hver lykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Ikke glem at du har check controll på alle lampene så vis du prøver og måle strømmen vil du ikke få nok utslag. Mulig du må ha motstand på led pæra. Prøv med en ny halogen og se om det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet Mars 18, 2017 Share Skrevet Mars 18, 2017 Fant du ut av dette? Eventuelt andre som har svar på det, har akkurat samme feil på min e61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå