midlertidigkonto Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Skulle logge meg på nå med min ordinære brukerkonto, men den ser ut til å være slettet. Hva kan ha skjedd? Sjekket tidligere tråder der jeg vet jeg har kommentert og disse postene er også forduftet. Skyt meg om dette er blitt tatt opp før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Når du logget på sist og visste at brukerkontoen eksisterte kan være nyttig informasjon for admins som kan se på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
midlertidigkonto Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Jess. Takk for tips. Jeg var pålogget i formiddag og da eksisterte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Samme har skjedd med meg... Jeg har opprettet en ny, men min gamle konto er søkk vekk, sammen med 3000 innlegg. Dette skjedde Lørdag denne uken rundt klokken 0800-1200 - har kontaktet admins og venter på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Desverre er det vel sånn at admin ikke har klart å hente tilbake de andre brukerkontoene som har forsvunnet, så vitt jeg har fått med meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Det er utrolig surt.. jeg hadde nesten 3000 innlegg.. Men men. Har laget en ny konto nå! Får håpe at de klarer å finne ut noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Det er utrolig surt.. jeg hadde nesten 3000 innlegg.. Men men. Har laget en ny konto nå! Får håpe at de klarer å finne ut noe.. Driver dere virkelig å maser etter antall innlegg enda? Sist kontoer blei slettet/fjernet så var det jo dramaskrik i flere måneder etterpå å rein kappkjøring i Tulletråden for å få antall innlegg opp igjenn. Håper noen føler seg truffet! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Om jeg skal handle av noen liker jeg å kunne sjekke eldre innlegg til brukeren. Det hender også jeg vil finne tilbake til innlegg jeg selv har skrevet tidligere, så jeg forstår godt frustrasjonen til de dette gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Er det noe jeg DRITER i så er det antall innlegg. Men innholdet som jeg har i de innleggene, det er jo en database med informasjon! Jeg gidder ikke å sitte her for å speede opp innleggene mine, men forumet er en viktig informasjonskilde - og det er utrolig irriterende at jeg ikke kan se på de gamle trådene mine. Har vært svært aktiv til tider og lagt igjen mye. Tipper at du ikke hadde syns det hadde vært noe gøy å miste hele kontoen din du heller tonyku Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Det er utrolig surt.. jeg hadde nesten 3000 innlegg.. Men men. Har laget en ny konto nå! Får håpe at de klarer å finne ut noe.. Driver dere virkelig å maser etter antall innlegg enda? Sist kontoer blei slettet/fjernet så var det jo dramaskrik i flere måneder etterpå å rein kappkjøring i Tulletråden for å få antall innlegg opp igjenn. Håper noen føler seg truffet! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Hvorfor tror du det er antallet innlegg og ikke innholdet som er viktig? Her er det jo du som maser om ant. innlegg. Skjønner godt at det må være irriterende for folk som har vært brukere i åresvis. PM osv forsvinner jo. Ikke minst en lang prosjekttråd m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Pokker altså, vet ikke hvorfor det skjer. Kjedelig at det har gått såpass lang tid før jeg har fått beskjed - må restore helt tilbake til natt til lørdag i så fall... og det begynner å bli langt tilbake. Skjer mye på tre dager. Kan vi få en idé om hvor mange det gjelder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Så flere ganger i går når jeg logget meg på at jeg fikk en rød linje på første siden med noe duplikat entry på innloggingen. Har ikke sett det før, tok dessverre ikke bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Parts24, du er prosjekt34, right? Forstår ikke helt hva som foregår, Parts24 har ID 35495, du har en bruker 'prosjekt34' på ID 35493, og så har du mistet en bruker med samme brukernavn på ID 3172? Og trådstarter, hvilken bruker er det du har mistet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
midlertidigkonto Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Jeg har mistet bruker knastaksel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Kan du gi meg brukerIDen, eller linke til et innlegg av denne brukeren? Eller er innleggene også borte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå