midlertidigkonto Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Kan du gi meg brukerIDen, eller linke til et innlegg av denne brukeren?Eller er innleggene også borte? Jeg vet ikke bruker ID dessverre. Alle innlegg ser også ut til å være borte. Kontoen ble opprettet i 2004 ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 På dette innlegget mitt som jeg linker under står det at prosjekt34 har skrevet siste innlegget hos meg, men det viser ingenting når jeg åpner linken som dere ser. Altså har alle innlegg sikkert blitt borte. viewtopic.php?f=13&t=243041 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 så det var det som var årsaken..jeg hadde lagret en felgannonse i favoritter,og idag når jeg klikket inn på den var annonsen helt blank,bortsett fra overskriften samt at det sto at det var 3 svar tenkte innlegg var slettet sia felgene var solgt *edit* her er melding som kom igår,og som har dukket opp igjen.. DB function failed with error number 1062Duplicate entry '2503170' for key 'PRIMARY' SQL=REPLACE INTO jos_jfusion_users_plugin (userid,username,id,jname) VALUES ('11045','mspec',651,'phpbb3') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
midlertidigkonto Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Har du/dere funnet ut noe mer? Er det mange brukere det gjelder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 mspec, Takk, slikt er interessant! Det gjør faktisk stor betydning i feilsøkingen. Ser ut som det relateres til Joomla. midlertidigkonto, Ser ikke ut som det er så mange denne gangen, og jeg tror vi kan få restoret de fleste innleggene, men det tar en del tid. Dessverre er det utrolig tungt å jobbe med så store databaser som dette, og jeg har ikke maskinkraft nok til å gjøre det effektivt. Bare å ta en backup for testing tar timesvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Hva er det det står på mtp maskinkraft? er det dine egne servere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Jeg må bare få sagt det, du gjør en flott jobb med å holde forumet på bena Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå