CrZyWiz Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Tja tjo.. Tror nok skal man få de beste tilbudene er nok best å kryssjekke (alle)... Her er et eksempel på det jeg handlet sist.Original Aerodynamic Performance fronspoiler i ekte carbon; 51110413930 evt. 51-11-0-413-930 GS Bildeler; NOK 7199 ,- ebay; 599$ = NOK 3416,- Schmiedmann; NOK 1782,- [ Bilde ] Og igjen KOED er mye billigere en Schmiedmann igjen. Pluss, hos Koed får du faktisk service med på kjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Har handlet ganske mye på ebay de siste 4 årene. Da mest fra ebay.de. Har handlet mest brukte bildeler og der er det penger å spare. Når der kommer til nye originale deler er det ikke altid like mye å spare når man legger til frakt og moms. Hvertfall ikke til en bil som e38. Er det bare 10-15% å spare, så handler jeg heller fra butikker i Norge. Det jeg synes er litt rart, er at det ofte tar kortere tid å få ting fra utlandet enn fra butikker i Norge (med unntak av GS, der får jeg delene ,om de er på lager, dagen etterpå). Sånn gjennomsnittlig tar det 7-10 dager fra tyskland (har vært ned i 4 dager!), fra USA 10-14 dager og hjem til meg. Og det er som regel frakten her til lands som tar tid. Fra Oslo til meg kan det ta 3-4 dager. Synes derfor enkelte norske bedrifter bør bli flinkere til å få avsted varene, dersom de har på lager, så raskt som mulig. Bestiller man tidlig på dagen, så bør butikken få sendt avsted varen samme dag, eller iallefall neste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå