Gå til innhold

M5 E60 krasj Rogaland

Skands1
 Share

Anbefalte innlegg

En bil har fått bøyd fronten litt, da var det selvsagt en på 22 med lån i banken som kjørte aalt for fort.

Litt rask slutning muligens.. Kan like godt være en på 64 som kom imot og fikk slag og fronta BMWen.

På generelt grunnlag syns jeg man bør drite i å uttale seg hvis man ikke vet fakta, det er sånn folk blir forhåndsdømt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En bil har fått bøyd fronten litt, da var det selvsagt en på 22 med lån i banken som kjørte aalt for fort.

Litt rask slutning muligens.. Kan like godt være en på 64 som kom imot og fikk slag og fronta BMWen.

På generelt grunnlag syns jeg man bør drite i å uttale seg hvis man ikke vet fakta, det er sånn folk blir forhåndsdømt..

Jo, du er naturligvis inne på noe der. Men statistikken viser dessverre ofte at antagelsene om råkjøring/tullballkjøring ofte er tilfellet når en grombil har fått smadret fronten.

Og dette er jo en av de vesentlige årsakene til høye forsikringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikkje greie alle under en kam.

Første bilene som eg hadde vr6 med kompressor, bmw 540 med kompressor, og nå M5. Har på desse 3 årene aldri vert borti en eneste ting!

Det kan skje dei fleste å ta en front en gang. Men skjønner og hva du vil fram til, at det er mangen som kanskje ikkje forstår seg på kreftene i en bil med stor motor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1

Bruk det du har i skallen din Bernhell før du kaller trådstarter for idiot. Tror nok trådstarter er inne på noe her, og langt ifra idiot eller stakkarslig. Skal godt gjøres å ikke klare å unvike en bil der. For dere som ikke kjenner til denne tunnellen, så er det altså en lang undervannstunnel uten svinger som går rett frem fra start til slutt. Tre kjørefelt, og ingen fotobokser på vei opp. Så er en ypperlig plass å teste bilens krefter i. Noe jeg mistenker denne karen har gjort. Også mtp. at den andre bilen ligger på hodet. Jeg satt engang i en bil som fikk motorstopp, og den hoppa ikke rundt på hodet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet inn i bilen når jeg var å så på den for et par uker siden, der lå det ris, og alle de andre inngrediensene av en stekt ris strødd over hele dashbord, seter og gulv fremme. Så det kunne se ut som en som har gjort andre ting enn å bare kjøre bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idiot trådstarter.... Det er min kompis sin 530 XDA dette her. Han klarte ikke å bremse nok for en bil som hadde fått motorstopp midt i kjørebanen i byfjordtunnellen. Guds løkke at det gikk så bra som det gikk. http://www.h-avis.no/nyheter/trafikkuly ... -1.7593024

Ojsann, den der uttalelsen kom du ikke helt bra ut av :roll: Men går ut fra at det var skrivefeil og skal være 'idiot kompis' som skulle være innledningen din i innlegget.

Selv tar jeg naturligvis selvkritikk på at jeg trodde det var en M5. Kikket ikke godt nok etter når jeg så bilen. Jeg tror alle skal være veldig glad at det ikke er en M5, for da hadde vel utfallet blitt langt verre og kanskje tap av liv...... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu ikke bare M5´r som blir dyre å forsikre.. ALT som inneholder bokstaven M er ikke bare bare å få forsikret.. Det vet jeg, da jeg har vært i kontakt med sikkert 10 forskjellige selskaper for å få til en noenlunde god forsikring på M550´n... Samtlige henger seg opp i "M", og da er det plutselig en dødsmaskin man sitter bak rattet på..

Av ren nyskjerrighet, hva betaler du i forsikring på en M550d? Bonus, km pr år osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...