bimmaboy Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Er det noen her som vet om noen fete ting jeg kan gjøre med bimmern uten at den blir for harry? Har en mini list spoiler bak, + skal sote rutene litt. (svart bmw med svart grill) prøve å få lagt ut ett bilde snart.. PS. ny her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuti Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Coilovers, csl bakluke, mtech fangere, led baklykter. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Velkommen skal du være - Fullkrommede nyrer (originalt på de med 6er) - Senk - Pene 18" eller 19" hjul (IKKE SVARTE!!!!!) - Alpina frontleppe - Lett toning av ruter helt frem. Mørkt og kun bak blir harry. - Ny bakpotte med doble, kromma stusser (hvis du ikke allerede har det da). - Grå front og sideblinkers (ikke hvite) - M3/M5 speil. Edit: Altså noe som denne bare med andre hjul og grå blinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmaboy Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 her kommer bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Velkommen skal du være - Fullkrommede nyrer (originalt på de med 6er) - Senk - Pene 18" eller 19" hjul (IKKE SVARTE!!!!!) - Alpina frontleppe - Lett toning av ruter helt frem. Mørkt og kun bak blir harry. - Ny bakpotte med doble, kromma stusser (hvis du ikke allerede har det da). - Grå front og sideblinkers (ikke hvite) - M3/M5 speil. Edit: Altså noe som denne bare med andre hjul og grå blinkers [ Bilde ] +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmaboy Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 Jeg glemte å si at jeg er ute etter billige "små ting". sånn til rundt 2-3 lapper. Fet bimmer stig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmaboy Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 kunne evt gått for ny potte + blinklys.. syntes egentlig fronten ser best ut orginal. å de m3 speilene passer ikke helt inn i min mening.. da skal bilen være mer slick. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-SERIES- ... 460984a6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Ville startet med lykter, senk og felger. Så hjelper det egentlig veldig på å alltid ha en ren og polert bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Jeg glemte å si at jeg er ute etter billige "små ting". sånn til rundt 2-3 lapper. Fet bimmer stig! Rimelig senk! viewtopic.php?f=14&t=147356 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå