ZhilleN Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 BMW E30 340d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 http://youtu.be/ciTmk4fjpCk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Denne her er også vill : tractorpullerne har bygde seg racecar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 er det denna motroen du skal bruke neida høres bra ut detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Skjønner ikke hvorfor du vil bytte ut Diesel med bensin, hvor fett hadde det ikke vært og sprøyte svart røyk i gata med en E30 som er møkk låg og har feite hjul!? Da hadde jeg fått store øyer hvertfall Det hadde uten tvil vært fett! Men sjeldent å se m21d24 tilsalgs på nett, er også mere på hugget etter å ha en morsom gateracer/trackday car. Men om jeg skulle finne utav at diesel er tingen så er det bare en helgs arbeid Her skal ting være lett reversibelt, ingen unødvendig kapp eller sveis i karosseri Deadline 21.juni nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Får ikke godkjent 400NM i e30 uansett vel ? er det ikke 350 som er max på hartghe papirene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 350nm er max på hartge papirene ja. Men kanskje det går an å trylle frem noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Hvor mye nm er det i M60B30? Hvis den er liten nok kan man godkjenne med den, og bytte til M60B40 senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Hvor mye nm er det i M60B30?Hvis den er liten nok kan man godkjenne med den, og bytte til M60B40 senere.. Er bare 290nm i B30en. Så hvis det blir umulig å få godkjent med B40 så er planen klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Dagens update Idag var det tid for litt skruing! M20en er solgt og sendes opptil mo i rana om et par uker, så da måtte denne ut idag. Glemte selvfølgelig å ta bilder underveis så her er noen "etter" bilder. Skraping av asfaltmatter, kjedelig jobb men må gjøres skal det se bra ut Kjørte på med et strøk maling for å se hvordan det kommer til å bli. Hele gulvet innvendig skal renskes for asfaltmatter og få seg et par strøk etterhvert Fikk ut motoren og tok en grundig vask, ble blankt gett! Litt oppfreshing av nyrer og grill! Og endelig er garasjeportene på plass Edit: Handla ny bil idag og, fatterns caddy 1-9tdi Her blir det rikelig med senk og noen gromme sommerhjul, mulig en justering av turbotrykk også Og akkurat nå venter jeg på et klass nytt felgsett til e30en! Bestilt igår og kommer frem idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Handla flett nye Xxr 002 igår av BcRacing og fikk dem levert på døra idag! Makan til service har jeg aldri vært borti! Billige kopifelger, men samme det vel. De ser bra ut og holder mer enn nok for meg og midt bruk 16x8 et0 for dem som lurer på det Trenger rikelig med senk her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Kjekt med snø og jekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Endelig noen som handla de felgene så jeg fikk se de før jeg handla sjøl:-), såg bra ut, god kant og 3,5":-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Blir bra, Markus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Ironisk at jeg hev M21D24 motoren min på skroten for to dager siden, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå