Tzunami Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 realoem er din venn bmwfans.info funker bedre spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Tja, er vel en vanne sak tror jeg, samme filmen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Det er sant synes bare det er enklere, samtidig så kan du trykke på tallene i tegningen, og du hopper til riktig delenr (ja jeg vet, luksusproblem ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 realoem er din venn Ja søren, tenkte jeg ikke på! Tøft prosjekt, godt motorvalg! husk loctite på boltene til olje pumpen, de boltene pleier og løsne Takk Skal skru av bunnpanna imorgen og sette loctite på boltene. Lite interessert i ras pga løs oljepumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 pen e30 me grom motor ! følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 pen e30 me grom motor ! følger med +1! Lyst til å fortelle hvor du kjøpe felgene dine, Mfjeld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 takk for fine kommentarer Felga handlet jeg på Bcracing.no Bestilte på lørdagskvelden, og fikk dem levert på døra dagen etter uten noen ekstra kostnader! EDIT: Skal ha motoren nedi ikveld Men pga mangel av løfteutstyr skal jeg prøve å jekke opp motoren fra bakken. Noen som har gjort dette før? Er det plass til motoren denne veien? Eksos manifoldene er skrudd av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 takk for fine kommentarer Felga handlet jeg på Bcracing.no Bestilte på lørdagskvelden, og fikk dem levert på døra dagen etter uten noen ekstra kostnader! EDIT: Skal ha motoren nedi ikveld Men pga mangel av løfteutstyr skal jeg prøve å jekke opp motoren fra bakken. Noen som har gjort dette før? Er det plass til motoren denne veien? Eksos manifoldene er skrudd av Fikk du inn motoren idag? lurer fælt på hvordan det gikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Niks, fikk høre at det ikke gikk da rammevangene må bankes i. Så det ble lagt på is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Niks, fikk høre at det ikke gikk da rammevangene må bankes i. Så det ble lagt på is Må du det uansett hvilken vei du putter den inn?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Nei, men skal jeg jekke motoren opp i motorrommet så kræsjer den med rammevangene. På vei ned fra oven er det selvfølgelig ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Nei, men skal jeg jekke motoren opp i motorrommet så kræsjer den med rammevangene. På vei ned fra oven er det selvfølgelig ikke noe problem Aha! Fått ordna motorfester eller skal du lage sjæl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Bestiller på ebay.de 110 euro pluss frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Bestiller på ebay.de 110 euro pluss frakt Nice! Gleder meg til fremgang her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Du får stå på nå. E30 meet er her før du vet orde av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå