Tzunami Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Hva skulle du gjøre med lakken igjen? Var det hellakkering? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Du får stå på nå. E30 meet er her før du vet orde av det. Er trangt om økonomien nå dessverre, så får ikke handlet motorfesta eller girkasse :/ Men jobber på bilen når jeg kan Hva skulle du gjøre med lakken igjen? Var det hellakkering? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Hellakkering sto på agendaen. Men han som skulle lakkere har nå sluttet i jobben, så bayerks-mach-werk skal korrigere litt og få den blank igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Hohoohohoooo :D 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Hohoohohoooo :D [ Bilde ]4 [ Bilde ] Fy så rått detta blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 må følge med her skjønner jeg! motorbytte bør ikke noe problem for deg hehe.. ble selv tilbudt 2,5 med kasse og forstilling her om dagen.. hadde vært jillt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 En slik godkjennelse jeg ville ha fjeld! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 kult! da er det bare å kjøre på! Hva gjør du med id kontroll av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Tusen takk folkens! Forventet avslag da momentet i b40en er for høyt iht hargte papira, men neida! Her gikk det veien gitt Id kontroll skal jeg foreta så fort jeg får muligheten til det Den går utpå at kontrollørene går over bilen, sjekkes chassinr og tar en del bilder av bilens utseende og tilstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Prøvemontert motoren Lasker sammen ledningsnettet og fikser egne motorfester mens den står i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Bilde Morro med godkjent V8 søknad! Sånn motor skulle jeg gjærne hatt. V8 lyden i E30 er utrolig digg! Men fra det ene til det andre, et sånt ledningsstykke skulle jeg og hatt, hvor fikk du tak i det? Valset reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Bilde Morro med godkjent V8 søknad! Sånn motor skulle jeg gjærne hatt. V8 lyden i E30 er utrolig digg! Men fra det ene til det andre, et sånt ledningsstykke skulle jeg og hatt, hvor fikk du tak i det? Takk! Sykt artig i grunn, var overhode ikke forventet det svaret jeg fikk Ledningsstykket klippet jeg utav nettet på m21en som sto i bilen Men dette kan du lett lage selv; gå inn her så finner du alle delene du trenger Viktig å huske at det er 20-pol kontakt på eldre bmwer(e24, e28, e30) og 25-pol kontakt på nyere bmwer Dette blir bra! Gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Noen som trenger felger? Xxr 002 8x16 et0. Ligger ubrukt nye i eske. MÅ ha bruksbil frem og tilbake til jobb NU da kollektivtransporten er altfor treg. 6.000,- nye, slippes for 4.000,- nå. (Handler nytt sett igjen når våren kommer) Kontakt på pm ved interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Kan ikke du bare bruke caddyen da? Slippe du å styre så masse frem å tilbake ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå