S.Hafsmo Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Kjøp ei antenne på ebay for en 50lapp, så setter du den på, løst i bagasjerommet. Da ser du kjapt om det er antenna. Mener å ha sett ei antenne til salg her på forumet ganske nylig når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Er nok denne du har sett: viewtopic.php?f=14&t=241717 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Passer den antenna på min MK4 da mon tro? I såfall så slår jeg til (Den er vel ikke orginal regner jeg med) Men hvordan er koblingen inn i dashbordet? De som selges på ebay.de ser ut som de har annen kobling rett på antenna i forhold til hva som er på navi boksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Jeg hadde uoriginal eBay-antenne med MK4 i e46-en. Det har jeg forøvrig nå i e61-en også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Jeg hadde uoriginal eBay-antenne med MK4 i e46-en. Det har jeg forøvrig nå i e61-en også. Har du lagt opp kabel helt frem da eller? På min ligger den vist i dashbordet vedsidenav airbak på passaskjersiden Kanskje det går and og plassere den bak nedom ruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 På e46 ligger den under hattehyllen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Ligger antenna i dash på E39? Er det en touring-greie? Uansett kan du jo bare plugge den rett i bakenden på MKIV modulen og starte opp navigasjonen, for å sjekke om det er antenna som er synderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Ligger antenna i dash på E39? Er det en touring-greie?Uansett kan du jo bare plugge den rett i bakenden på MKIV modulen og starte opp navigasjonen, for å sjekke om det er antenna som er synderen. Viser det på tis vertfall.. På bildet til den som var tilsalgs så er det feil plugg, den skal skrues i hop mens den bak på navi bare skal trykkes inn på :/ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Trodde alle MK** navigasjoner hadde denne man bare trykker innpå? Det er ihvertfall det på MK2, 3 og 4. Kanskje den som ligger til slags er et feilkjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Trodde alle MK** navigasjoner hadde denne man bare trykker innpå? Det er ihvertfall det på MK2, 3 og 4. Kanskje den som ligger til slags er et feilkjøp? Sikkert feilkjøp MEN saken har snudd! Dro for og kjøpe bleier i sta å da funka navien igjen! Bare sånn helt plutselig! Så da er vel problemet løst egentlig, så lenge det ikke kommer tilbake Takk for hjelpen vertfall! Fredrik Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Høres ut som kontaktfeil i antennekabelen ja. Min virket også innimellom. Men for meg ser det da ut til at pluggen på bildet i annonsen er press-on kobling? altså ikke ei skrukobling? Har jeg dårlige øyer kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Høres ut som kontaktfeil i antennekabelen ja. Min virket også innimellom. Men for meg ser det da ut til at pluggen på bildet i annonsen er press-on kobling? altså ikke ei skrukobling? Har jeg dårlige øyer kanskje? Er første gang jeg opplever det, så får da inderlig håpe at det ikke er pluggen Syns det så ut som der var gjenger på den pluggen, men kan hende det bare er mønster rundt.. Vanskelig og si når der ikke er bilde direkte inn i pluggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå