Gå til innhold

Kjenner du igjen denne e34'en?

hylle
 Share

Anbefalte innlegg

Prøver en longshot her.

I bjølsenalleen parkeringshus i Oslo stod en Burgunder rød E34, den står med mine skilter fra min E30.

Bildene er crappy dårlige og er fra parkeringsfirma som gir meg bøter fordi tullingen som har stjålet skiltene mine står parkert ulovlig.

Tar gjerne imot info om denne bilen, eller noen som har sett en person kjøre denne bilen, hvis noen har

ubwefyfk32bv0kmsced7.jpg

9pqo70it5quait7q0r0d.jpg

ke8fz41yuiqy5jt06sug.jpg

zorbfwkicyul88uu223t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kjennere legger iallfall merke til at BN 21xxxx er feil på en E34, da disse talla er fra midten av 80 tallet mens E34 som modell kom noen år senere :wink:

Forøvrig veldig ergelig at Politiet henlegger saken, her er jo ett klart bevis på at dine skilter tilhører en annen bil :shock: Jækla molbosystem spør du meg #-o

Får håpe du får tak i fyren :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom bilen står der ulovelig, burde du fåreslå at dem tar to fluer i en smekk. Få dem til å tilkalle tauingshjelp som kan opne dørlåsen i tillegg. Så vipper du opp panseret og får chassisnummeret. Får du det, kan du ta det derifra selv. Ble selv overasket over hvor mye info jeg fikk når jeg kom på biltilsynet med ett vognnummer uten eier.

Spørsmålet er vell om bilen også er stjelt, eventuelt om regeier har solgt den. Da står man vell fort raskere i søla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis d ikke er kamera der, så hadd ihvertfall jeg kommet til å prøvd å fått åpna bilen for å skaffa info om eier farlig fort. For det første så stjeler han av deg, å for det andre så kjører han på deg gjeld med de bøtene. Og så lenge politiet henlegger saken, så må jo noe annet gjøres. Et annet alternativ er å bruke fritiden på å følge med bilen, for å se om eier kommer så du kan ta han på fersken, men hvem har tid til sånt? Så jeg stemmer for det første alternativet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...