hylle Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Prøver en longshot her. I bjølsenalleen parkeringshus i Oslo stod en Burgunder rød E34, den står med mine skilter fra min E30. Bildene er crappy dårlige og er fra parkeringsfirma som gir meg bøter fordi tullingen som har stjålet skiltene mine står parkert ulovlig. Tar gjerne imot info om denne bilen, eller noen som har sett en person kjøre denne bilen, hvis noen har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 anmeld til politiet...enkleste løsninga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 hva er det som ligger i baksetet? og ser jo ikke akkurat ut som det er en ungdom som eier den heller.. og regner med at det ikke er noe video der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Du har da vel anmeld til politiet at skilta dine er stjålet? Da skal det vel gå greit å sei til parkeringsselskapet at du ikkje skal ha rekningene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Ja, har gjort alt slik jeg skal men saken er henlagt, Derfor prøver jeg her å ser om noen har kjennskap til den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Kan du ikke gå å ta skilta, for så å levere de inn på veistasjonen? Ser nå at det er firmaet som sendte deg bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Skilt stemmer jo ikke overens ned bil så er vel bare å si at du ikke har e34 med sånne skilt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 ja, det er ikke bøtene som er problemet, det ordner seg.. Jeg skal ha tak i fyren som stjal skiltene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 De fleste kjennere legger iallfall merke til at BN 21xxxx er feil på en E34, da disse talla er fra midten av 80 tallet mens E34 som modell kom noen år senere Forøvrig veldig ergelig at Politiet henlegger saken, her er jo ett klart bevis på at dine skilter tilhører en annen bil Jækla molbosystem spør du meg Får håpe du får tak i fyren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Dersom bilen står der ulovelig, burde du fåreslå at dem tar to fluer i en smekk. Få dem til å tilkalle tauingshjelp som kan opne dørlåsen i tillegg. Så vipper du opp panseret og får chassisnummeret. Får du det, kan du ta det derifra selv. Ble selv overasket over hvor mye info jeg fikk når jeg kom på biltilsynet med ett vognnummer uten eier. Spørsmålet er vell om bilen også er stjelt, eventuelt om regeier har solgt den. Da står man vell fort raskere i søla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Hvis d ikke er kamera der, så hadd ihvertfall jeg kommet til å prøvd å fått åpna bilen for å skaffa info om eier farlig fort. For det første så stjeler han av deg, å for det andre så kjører han på deg gjeld med de bøtene. Og så lenge politiet henlegger saken, så må jo noe annet gjøres. Et annet alternativ er å bruke fritiden på å følge med bilen, for å se om eier kommer så du kan ta han på fersken, men hvem har tid til sånt? Så jeg stemmer for det første alternativet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Står bilen der enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Politiet har taua inn bilen, bilen var også stjålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå