SuxXx Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Det er også noe å tenke på! Takker for alle tilbakemeldinger og tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 (PS! Jeg mener på at jeg har en 745i IC liggende) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Dette kan jammen bli tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuxXx Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 (PS! Jeg mener på at jeg har en 745i IC liggende) Mulig den kan bli aktuell etterhvert Må bare se hva jeg får plass til hvor... Takker for tilbakemeldinger Gleder meg noe veldig til å prøve detta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Hvor store er reimhjulene dine? Syns det ser ut som du kommer til å få seriøst mye ladetrykk, men du har vel regna på det allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuxXx Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Har egentlig ikke regnet så hardt på det enda, men skrur sammen med en kamerat som har kompressor på sin bil og sammenligner litt med de tallene han har. Så ladetrykket bør ligge mellom 0, 5 og 1 bar. Men dette tenkte vi kunne være som en overraskelse for oss med Kommer nok til å sette opp et litt regnestykke etterhvert, for å se at vi ikke bommer helt. Men har jo mulighet til å skifte hjul på kompressoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuxXx Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Da har malingen og sprøytepistol kommet! Gleder meg til å prøve dette, kan bli veldig tøft, men kan også bli en fiasko... Her er et bilde av en med samme farge. Satse på at det blir suksess Ikke meningen å reklamere for VAG her men....... Drit i bilen, fargen som er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Ikke lenge igjen nå så begynner arbeidet for full pupp:D Blir gøy og se hvor godt dette blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 detta blir gromt skal prøve og følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaeiko Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Grom bil! Hvor har du handlet plasti dippen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuxXx Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Ja blir moro å få jobbet litt igjen EDH, satse på at du har tid snart! Jeg handlet plasti-dip'en på plastidip.no. Er veldig spent på hvordan den funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 *Lagre, må følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Her må det følges med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå