Lars-Nord Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Fått meg ett nytt lite prosjekt. Eller den kommer til mandag. 98 E46 328I som duket opp på finn.no kupp tråden i dag. kastet meg i bilen og kikket på den og det var det. Ikke mye jeg fikk sett i mørket, men den ser veldig grei ut. 102.000 km og alle servicer er fulgt. Ikke så mye som en liten flekk med møkk på bilen, men får sett litt bedre når den kommer på mandag. winnr er WBAAM51020FN93150 386 FARENGRUEN N6HC STANDARDLEDER/HELLBEIGE 0534 KLIMAAUTOMATIK 0606 NAVIGATIONSYSTEM LOW 0672 CD WECHSLER BMW 6CD 0256 SPORTLEDER-/LENKR./GES 0403 GLAS-SCHIBE-HEBEDACH ELE 0423 FUSSMATTENIN HOCHFLOR-VE 0438 EDELHOLZAUSFUEHRUNG HOCHG 0494 SITZHEIZUNG FUER FAHRER+B 0508 PARK-DISTANCE-CONTROLL 0676 HIFI AKTIV-LAUFSPRECHERSY 0441 RAUCHERPAKET Blir i første omgang å sette in en større navigasjon og cd spiller. Mp3 tilkobling. Rust på feste/lås til panser to små rustflekker på bakluke og høyre bakskjerm. Ellers så det veldig bra ut, så får vi se hva som skjer. Sportsseter hadde vært greit å få inn, så får se hva som dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Ser veldig strøken ut! og fin fin motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Ser veldig strøken ut! og fin fin motor +1 og nydelig interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Nydelig interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Så flott at du fikk deg et kupp. Hadde litt lyst på selv, men er mest avhengig av touring så fornuften seiret og jeg tenkte som så da at noen andre her inne måtte få glede av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Gleder meg jo litt til å hente denne på mandag. Få sett litt nærmere på hva det er, men det så veldig greit ut det lille jeg kikket på den. Mye bil igjen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Flott bil! Slike urørte 328er vokser ikke på trær; og den passer jo godt inn i resten av bilparken din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Tror det blir en knallbil. Og prismessig ligger den ikke mye over det tilsvarende i tyskland og sverige. Henter i morgen formiddag, så får jeg prøvd den litt og kikket litt nærmere på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Kjempe moro. Men fortsatt mer kos å ta ut 323`n. Men moro på en annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Da oppgrader jeg stereo og navi litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Gratulerer med moderne bil og rikti motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Takk for det Z1. Litt uvant, men trives med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå