Fredrik 90 Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Blir en litt annen prisklasse, og lekebil har jeg i grunn i form av m3. Men drøyt kjekk bil den 130'en ja! Ja det koster å være kar for å si det sånn 130I hadde vært ganske kul å ha, kommer nok billigere ut på en bil i fra Tyskland Men det er hva man vil legge i det, og du har jo M3 som du sa så da forstår jeg jo http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38227162 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38532983 Dette er under alle omstendigheter ekte vare... Kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 hva med den? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37913482 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Et godt alternativ, nesten flett ny bil til bare 10 000+omreg mer enn de to jeg ser på. Men ser for meg den faller mer i pris enn en litt eldre 120d? Og vil helst handle i Hordaland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Jeg ville uten tvil gått for den hvite som du linket til. Den har noe av det samme utstyret som jeg har i min. Stortrives i "cockpiten". Og hvis du titter litt på original BMW Performance carbon eksteriørdeler, så kan den bilen bli "übergrom". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Ja, utstyr er kjekt.. Nå står det ikke noe om hvilke felger som følger med den hvite, men om det kun er de dotz-greiene til sommerhjul så må jeg plutselig legge på 5-10k på summen for nye felger, for de greiene som står på utgår med skyhøye kneløft! Får ta en tur i morgen og kikke på de, står hos samme forhandler. Spent på åssen lyd hartge har klart å trylle fram av eksosen! Kanskje de har klart å få vekk den verste john deere-feelinga i lyden. Den blåtannfunksjonaliteten, er det audiostreaming tilgjengelig, eller kun telefon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Vil tro det er kun tlf. Men veldig kjekt da.. Med en gang du slår på tenninga kobler bil og tlf seg sammen. Bilen har garantert aux-inngang, så da er det bare en ledning. Synes ikke det er noe "pes" med en liten kabel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Prøvekjørte i går, kjekk bil. Fin i understell og ingen ulyder. Såvidt jeg kunne se dønn strøken eksteriørt, litt slitasje på ratt og førerstol inni. Manglet litt kjekt utstyr, automatisk klima det jeg merket var mest kritisk. Og ville før hatt automat når man først skal kjøre kjip diesel. Trålt finn i ettertid, da man kan få mye rart for under og oppmot 200k. Biter meg merke i at Mazda 6 er veldig billig, er det noe grunn til dette? Er det drittbiler? F.eks disse to, helt greit utstyrt virker det som: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38538317 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38304171 ca 130 000, bose anlegg, ene har elektrisk skinn, virker som greie biler med ok utstyr, og ser veldig greie ut inni bortsett fra stolene som ser litt kjipe ut. Ringer på den ene nå og hører om jeg kan prøvekjøre i dag, men hadde vert kjekt å hørt om det er gode biler som går og går, eller noe jeg kan bestille klippekort hos mekanikeren for. Hørt svært lite om Mazda i grunn, kan være både positivt og negativt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Mazda 6 ruster noe helt vanvittig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Mazda 6 ruster noe helt vanvittig. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Så naftest anbefales? Ruster de opp om de er skikkelig behandlet (tectyl eller lignende)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Mazda 6 ruster noe helt vanvittig. +1 +2 Det var Mazda 6 de hadde tatt noen sånne "skrekk" fotoer av i en sak om nye biler og rust. Ellers så ser jo 6ern veldig fin ut, absolutt ikke kjedelig til Japse å være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 6eren var gull! Men rustproblemene virker jo alvorlige, så tror jeg får tatt en naftest på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Da ble det Mazda på meg. Rekner med jeg blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Da ble det Mazda på meg. Rekner med jeg blir fornøyd Lykke til sier nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Takk for det! Skepsisen er vel høy på et bmw-forum, men jeg har trua! Godt å kjøre litt blaut traktor også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå