summitjohnsen Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 nydeli! driver å monterer xenon 8000k i grøftelysene jeg også! hvordan gjorde du det med sokkelen? borret du bare atme ledningen? sykt fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Hvorfor lavere egentli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 .Noen som har erfaringer med Vmaxx? Supersport Black Evolution har jeg hatt på 6 av mine tidligere biler (og det er en grunn til det) men snakket med et par som har kjørt med Vmaxx og de sier det fungerer overraskende bra i forhold til prisen. Må ut med 3.300,- så er ikke akkurat mye å klage på, så sålenge dette settet ikke knirker eller er alt for sprettent så er det aktuelt for min del. Må også kunne senkes bortimot 110mm foran og 60mm bak. Tar imot innspill! Jeg har Vmaxx Sport på min E36. Fungerer fint det settet, veldig god comfor hvis man ikke senker alt for mye, og ganske hardt og stivt hvis man er på det laveste. Jeg har fjernet justeringskoppen bak, så det er kun fjær og demper. Jeg vil anbefale deg å fjerne hjelpefjærene foran før du monterer Vmaxx settet eventuelt, senker ikke nok med originalt oppsett. Ellers er settet akkurat etter hva man betaler for. MEN, hadde jeg vært deg hadde det ikke vært tvil: KW v2. Lett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 nydeli! driver å monterer xenon 8000k i grøftelysene jeg også! hvordan gjorde du det med sokkelen? borret du bare atme ledningen? sykt fin bil! Skrudde av ene deksel lokket bakpå holderen hvor ledningene sitter (3.stk), og satt i en gummipropp der etter montering så den ikke tar inn vann. Hyggelig å høre at den faller i smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Hvorfor lavere egentli Skal justere cambern bak og slippe den så lavt ned som det går med sommerfelga. Er langt ifra de beste veiene her på Hadeland, så tror 110mm/60mm gjør seg greit, og jeg fortsatt kommer meg greit fram.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 sinnsykt jo! datt litt ut med forklaringen om grøftelys monteringa men! Mister du noe kelvin med lyktefilm? Eller blir det bare mørkereR? for det gjør ingen ting da slipper det blende såå mye men om filmen ødelegger så man ikke ser den fine 8000k fargen så veet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Hvorfor lavere egentli Skal justere cambern bak og slippe den så lavt ned som det går med sommerfelga. Er langt ifra de beste veiene her på Hadeland, så tror 110mm/60mm gjør seg greit, og jeg fortsatt kommer meg greit fram.. Blir bra med skikkelig senk. Dårlige veier er det i hele Norge, desverre. Men jeg er ikke noe fan av stickersene på bakruta. Syns det ødelegger den "cleane" looken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Hvorfor lavere egentli Skal justere cambern bak og slippe den så lavt ned som det går med sommerfelga. Er langt ifra de beste veiene her på Hadeland, så tror 110mm/60mm gjør seg greit, og jeg fortsatt kommer meg greit fram.. Blir bra med skikkelig senk. Dårlige veier er det i hele Norge, desverre. Men jeg er ikke noe fan av stickersene på bakruta. Syns det ødelegger den "cleane" looken. Blir grei dekkstrekk på sommerhjula, også har jeg valsa hjulbuer bak fra før, så håper å få den relativt lav without airbags.. Som jeg nevnte litt lengre opp, så er stickers "hate it or love it".. Jeg er litt fan av stickers bare det ikke blir 100 stk av dem, og de sitter på greie plasser. Syns også det frisker opp og bryter litt i hht resten av bilen og at den er såpass "orginal" og clean fra før. Så jeg er på jakt etter en litt mer bølette enn clean look som sluttresultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 .Noen som har erfaringer med Vmaxx? Supersport Black Evolution har jeg hatt på 6 av mine tidligere biler (og det er en grunn til det) men snakket med et par som har kjørt med Vmaxx og de sier det fungerer overraskende bra i forhold til prisen. Må ut med 3.300,- så er ikke akkurat mye å klage på, så sålenge dette settet ikke knirker eller er alt for sprettent så er det aktuelt for min del. Må også kunne senkes bortimot 110mm foran og 60mm bak. Tar imot innspill! Jeg har Vmaxx Sport på min E36. Fungerer fint det settet, veldig god comfor hvis man ikke senker alt for mye, og ganske hardt og stivt hvis man er på det laveste. Jeg har fjernet justeringskoppen bak, så det er kun fjær og demper. Jeg vil anbefale deg å fjerne hjelpefjærene foran før du monterer Vmaxx settet eventuelt, senker ikke nok med originalt oppsett. Ellers er settet akkurat etter hva man betaler for. MEN, hadde jeg vært deg hadde det ikke vært tvil: KW v2. Lett! Da virker det som hovedforskjellen for meg mellom TaTechnix og Vmaxx er at sistnevnte ikke knirker spesielt mye, og er noe stivere bak enn TA settet. (Da disse er nesten like billige) KW v.2 ligger så latterlig høyt i pris så det er helt uaktuelt. Da hadde jeg heller handlet H&R TwinTube evt luft understell Men takk for innspill og kommentar, Thewiz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2012 Var ute å lufta vogna igår, stått stille i noen dager stakkars.. Så da ble det en liten vask igår før den ble parkert igjen! ^^.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Forandring fryder! Og et par timer seinere gikk radiatoren til helv... Så bilen er nå parkert på verksted til ny radiator er på plass. Passet jo veldig bra at denne skulle ta kvelden nå midt i jula (!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 blir litt for fjortis-stuk med de klistremerkene rundtom hele bilen for min del, men hver sin smak. litt for random med et SW merke på bakskjermen, ingen stil over det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 blir litt for fjortis-stuk med de klistremerkene rundtom hele bilen for min del, men hver sin smak. litt for random med et SW merke på bakskjermen, ingen stil over det Hehe.. Hver sin smak som alt annet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 blir litt for fjortis-stuk med de klistremerkene rundtom hele bilen for min del, men hver sin smak. litt for random med et SW merke på bakskjermen, ingen stil over det Hehe.. Hver sin smak som alt annet! helt klart. og man finner ikke ut av hva ting som er kult hvis man ikke prøver å ser hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Dette så meget bra ut! Og som du sier, forandring fryder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå