Gå til innhold

Min E36 328i Coupé M-tech.. Sommermodus!

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe nei, jeg var involvert når denne bilen ble importert av even noen år tilbake. Trodde at han med S/W stickers vet hvem/hva "rusty" er. Jeg ser eieren har en masse biler i signaturen, men kan ikke si at dette gjenspeiler seg i de siste modifikasjonene på denne 328en.

Jeg bruker tid på å skrive i tråden din så jeg har interesse for denne bilen, men jeg må si at du oppfyller kravene for "how not to do it" med en i utgangspunktet strøken E36 M-tech. Hadde det vært en Riegerbil så hadde det passet bedre. Kall meg gjerne "originalpolizei", men dekslene med stickers som du har trykket i fangeren i stedet for tåkelykter snakker for seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei, jeg var involvert når denne bilen ble importert av even noen år tilbake. Trodde at han med S/W stickers vet hvem/hva "rusty" er. Jeg ser eieren har en masse biler i signaturen, men kan ikke si at dette gjenspeiler seg i de siste modifikasjonene på denne 328en.

Jeg bruker tid på å skrive i tråden din så jeg har interesse for denne bilen, men jeg må si at du oppfyller kravene for "how not to do it" med en i utgangspunktet strøken E36 M-tech. Hadde det vært en Riegerbil så hadde det passet bedre. Kall meg gjerne "originalpolizei", men dekslene med stickers som du har trykket i fangeren i stedet for tåkelykter snakker for seg selv...

oooog som jeg sier NOK en gang, dette er MIN bil og jeg bryr meg pent lite hva andre syns jeg burde gjøre/ikke gjøre ;)

Jeg er fan av litt stickers, så disse blir. Shocker merkene på blind dekslene i fangeren er fjernet, da det ble litt for mye.

Jeg har null interesse av å ha en orginal m-tech bil uten noe som helst modds utover dette. Da legger jeg regelrett bilhobbyen på hylla.

Jeg syns E36 er en stusselig bil uten litt ekstra småtteri, but that's me. Alle er forskjellige, så noen liker disse tingene, mens andre ikke gjør det. Sånn er det vel med alt her i verden, alle kan ikke like de samme tingene. Noe som i mine øyne er heeelt greit, ellers hadde ting blitt utrolig stusselig om alle kun kjørte rundt med orginale M-tech/M-sport biler med kun senk og felg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fordi du bruker bilen om vintern...

Er ikke alle som har råd til å ha 2 biler året rundt, så dette er min "dailydriver". Bilen har forsåvidt stått på verksted én uke nå, så enda godt jeg fikk bruke arbeidsbilen noe ellers hadde det blitt stusselig.

Lufter også interessen for bilen da jeg merker overgangen fra E91-E81 osv og ned til E36 litt for godt, så om noen er interesserte i bilen så kommer den for salg om få strakser.

Ny radiator er bestilt, og blir byttet neste fredag. Så bilen er evt leveringsklar til ny eier Lørdag 5.Januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooog som jeg sier NOK en gang, dette er MIN bil og jeg bryr meg pent lite hva andre syns jeg burde gjøre/ikke gjøre ;)

Hehe, dersom dette hadde vært sant så hadde denne tråden aldri eksistert. Men "no offense", SW har klasse, det eier ikke denne bilen på samme måte. Hver sin tolkning selvsagt :)

Jeg har sett rimelig(!) mange biler som ser ut som søppel i forhold som har stanceWorks merker både her og der. Så SW blir flittig brukt (desverre), og ikke kun på utstillingsbiler som aldri blir brukt i det daglige liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dersom dette hadde vært sant så hadde denne tråden aldri eksistert. Men "no offense", SW har klasse, det eier ikke denne bilen på samme måte. Hver sin tolkning selvsagt :)

Du burde nok gjøre litt bedre research før du skriver :P Vil da påstå at 80% av bilene jeg har sett med SW klistermerke har mindre " klasse " enn denne.

Er enig i at stickers ikke kler bilen.. Men bilen ser virkelig bra ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde nok gjøre litt bedre research før du skriver :P Vil da påstå at 80% av bilene jeg har sett med SW klistermerke har mindre " klasse " enn denne.

Nå sammenlignet jeg med SW og ikke SW wannabies...

Vi kommer ingen vei her uansett, så vi kan like gjerne sette en stopper her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...