Henrik... Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Hvis folk er entusiaster og virkelig vil ha en slik bil som det finnes så få igjen av, så tror jeg de klarer å fjerne noen klistremerker og fikse lykter. Er da ikke mye arbeid å få denne slik den var igjen om man ønsker det. Såklart, men man får et inntrykk av at bilen er ungdomsskjørt og muligens herja litt mer med. når jeg solgt cosworthen tok jeg av det lille jeg hadde av klistremerker. får et helt annet inntrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Enig i det folk sier, man får ett annet inntrykk når der er SW merker over hele bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Enig at førsteinntrykket kan bli litt feil ja, og at man tiltrekker seg mer ungdom og muligens skremmer litt eldre entusiaster vekk. Og den største kundegruppen er ikke dem som har kjennskap til bilen og har fulgt med den gjennom tråden her (eller da tidligere eiere hadde den). Er enig i at mange kanskje kan tenke at den er ungdomskjørt og herjet med. Får håpe de som er interessert i en slik bil, men redd for det, fortsatt er fornuftige nok til å prøvekjøre bilen, viktigste er jo hvordan bilen virkelig er, ikke hva det ser ut som den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Kan nok være enig i at det skremmer bort de litt "eldre" entusiastene. Men folk bør strengt tatt ikke bare gå utifra at denne er herjet med pga noen klistremerker. Men, da river jeg av klistremerkene på siden og bakruta så får vi se om interessen stiger noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Da har jeg fått beskjed om at rattet mitt er ferdig trekt i alcantara og klar for sending. Ble som sagt bestilt M-tech ll ratt i hel alcantara. Gleder meg til å få montert dette Jeg droppet den røde stripa på toppen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Blir fette najs:)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Blir fette najs:)! Blir noe heelt annet ja Fått 3 interesserte i bilen de siste dagene også, så ser ikke bortifra at bilen blir solgt iløpet av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Da var ny jobb spikra, og hvis alt går etter planen, så vil denne vogna bli i mitt eie framover! Litt info: Modell: 2010 Motor: 520D 177hk (chip -> 215hk) Km.stand: 62.000 km Noe av utstyrslista: M-Sport, Takluke, KeylessGo, El skinnseter, Parksensor + Ryggesensor, Navi (oppgraderes til siste og største versjon CCC). Har hatt 1-Serie og 4 stk. 3-Serier så følte det nå var på tide å prøve ut storebror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Da har jeg fått beskjed om at rattet mitt er ferdig trekt i alcantara og klar for sending. Ble som sagt bestilt M-tech ll ratt i hel alcantara. Gleder meg til å få montert dette Jeg droppet den røde stripa på toppen.. [ Bilde ] hvor bestilte du dette fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Da har jeg fått beskjed om at rattet mitt er ferdig trekt i alcantara og klar for sending. Ble som sagt bestilt M-tech ll ratt i hel alcantara. Gleder meg til å få montert dette Jeg droppet den røde stripa på toppen.. [ Bilde ] hvor bestilte du dette fra? eBay.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Fin framtids bil! har lyst på samme i 530d eller 535 d:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 DA ble det bil Ble denne som jeg nevnte her om dagen. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39186427 Tar flyet opp til lokalene våre i Bergen å henter denne godbiten nå på lørdag, så blir det en ordentlig kjøretur hjemover på litt over 7 timer. Kjører om Lærdalen og Hemsedal. Spådd bra vær også, så det ser iallefall lovende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Gratulerer Flotte biler de der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Grattis med en verdig erstatter. Du blir nok fornøyd med den! Hvordan går det med salget av 328'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Gratulerer Flotte biler de der. Takk takk! Tenkte jeg skulle prøve noe nytt denne gangen Har hatt både 1-Serie og 4 3-Serier så nå var det på tide med storebroren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå