Ryeng1 Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Fin fin vogn! Hvilken dekk dim har dU? Fikk ikke tak i den dimmen jeg egentlig skulle ha den dagen jeg måtte ha hjul, så endte opp med 205/40-17 på 8" foran og 9" bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Jeg bare digger de felgene på den bilen. Helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Jeg bare digger de felgene på den bilen. Helt perfekt Tøffe felger som kler mange Bmwer godt! Fornøyd med felgvalget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Savner denne bilen mer og mer nå som sommeren nærmer seg. Ser vanvittig bra ut nå. Er det slik at du ikke har airbag i rattet lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Savner denne bilen mer og mer nå som sommeren nærmer seg. Ser vanvittig bra ut nå.Er det slik at du ikke har airbag i rattet lenger? Det skjønner jeg egentlig ganske godt.. Kommer til å savne denne veldig selv! Morsom bil som er i meget god stand samt har det aller meste av utstyr og lav km.stand. Er liksom ikke en bil det kryr av her til lands, så blir trist å se den reise neste helg.. Monterte E30 M-tech rattet, men det er nå tatt ut og E36 ratt er montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Savner denne bilen mer og mer nå som sommeren nærmer seg. Ser vanvittig bra ut nå.Er det slik at du ikke har airbag i rattet lenger? Det skjønner jeg egentlig ganske godt.. Kommer til å savne denne veldig selv! Morsom bil som er i meget god stand samt har det aller meste av utstyr og lav km.stand. Er liksom ikke en bil det kryr av her til lands, så blir trist å se den reise neste helg.. Monterte E30 M-tech rattet, men det er nå tatt ut og E36 ratt er montert. Ser den. Men du klarer deg jo heeelt fint med E60'n. Den er knallfin. Er den nye eieren medlem her inne, slik at det går ann å følge med videre? Hvor kommer den til å gå fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Ser den. Men du klarer deg jo heeelt fint med E60'n. Den er knallfin. Er den nye eieren medlem her inne, slik at det går ann å følge med videre? Hvor kommer den til å gå fremover? Joda, E60'en er god å ha den Begynner å dra seg til nå også, gjenstår litt småting samt foliering så er bilen klar for sesongen.. Men, den har ikke på langt nær samme sjarmen som 328'en. Blir trist å levere den gitt. Men kommer sterkere tilbake med ///M bil senere Du, det vet jeg faktisk ikke. Jeg tror ikke han har noen tråd inne her men mulig han er medlem. Skal høre med han om det blir tråd her inne ved overtagelse. Bilen blir å se i Trondheim fra neste lørdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Da er bilen akkurat ferdig på lakkering, og klar for salg! Blir trist å se denne reise på lørdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Taket som har blitt lakkert, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 veldig flott e36, de throwing star felgene sår veldig bra på lave e36er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Utrolig pen E36! Håper den havner i gode hender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Taket som har blitt lakkert, eller? Jupp, var litt rust i kantene som var greit å få tatt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 veldig flott e36, de throwing star felgene sår veldig bra på lave e36er Eneste jeg personlig syns kler E36 bedre er OZ Futura felgene. Men er fornøyd med utseende på vogna Skulle gjerne fullført planene, med bl.a. liten vinge bak og toning av ruter etc men fikk som nevnt tidligere et bud jeg ikke kunne si nei til så da blir den solgt videre. Men merker nå i ettertid når jeg har skrudd sammen bilen igjen etter et lite opphold i vinter at dette er en bil jeg kommer til å savne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Utrolig pen E36! Håper den havner i gode hender Takk for det! Det gjør den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Søndag = Shinings![ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] jobber du her eller? alle disse bildene ser ut som dem er tatt på nedsiden av gamle jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå