Frode D Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Kjør på med 9.5 foran og 10 bak. 10x19 ET20 går fint bak hvis du valser litt og har dekk med strekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Bilen er til salgs om noen er interresert 370 000kr ferdig reg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Intr. i innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 I utgangspunktet ikke, da jeg vet akkurat hva jeg vil ha meg. Men hva vil du bytte i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Flott bil! E90 sedan facelift er helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Noen som kan gi meg ett korrekt svar på hvilke pærer jeg skal ha i tåkelysa? De som selger sier noe annet enn det jeg finner på div forum. Haugland.biz sa at jeg skal ha 9006 HB4 dersom jeg IKKE har M-sport, menst jeg finner ut at jeg skal ha denne pæren i og med jeg har M-sport... Noen som vet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 E90/91 med m-sport bruker HB4 pærer både på LCI og pre-LCI. De med vanlig front byttet derrimot fra H11 til H8 på LCI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Takker, da er det oppklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Flott bil! Jeg har bare et lite spm, hvordan synest du Bilstein settet leverer? Har vurdert et slikt sett til min egen bil. Men er litt ute etter hvilke erfaringer folk har med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Til min smak er det alt for stivt, ville heller hatt ett med justerbar stivhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå