Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

Har bestilt noe deler så jeg kommer igang litt nå :) Ny slavesylinder, toppakning, slipesett og KN Performance kit:) har også bestilt no små slite/service deler som ikke er verdt å nevne :P hvis noen har et par bøttestoler i grei stand til ålreit pris så skrik ut ! :)

Skrevet

Har såvidt begynt å demontere littegrann. regna ikke med å få delene jeg bestilte før jul men de kom igår så da har jeg litt å drive med i jula allikavel :)

sqec6uhbrgrliznrz7oj.jpg

Festene til radiatorn har ryki så kan vel si at det har vært nærkontakt mellom radiatoren og vifta :P

yaxvjunq36w3rrhco7vx.jpg

Har et par radiatorer så ingen fare, skal jo ha elektrisk vifte så denne måtte jo bort uansett :)

fbkuhzhaatbdgw7uazgd.jpg

Her er noen av delene som kom:)

pxcw36aunxnz9ceo1ers.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Fått begynt litt med demontering av toppen idag :) er faktisk spennende å holde på med M30 som er helt nytt for meg :P

Smakebiter:

wdsj06onaat9zxlx3ayp.jpg

o6vdm2y3ccg0zlob51by.jpg

n5rt3y9itybrusa2kxwc.jpg

Var også å hente noen felger idag som jeg har tenkt til å bruke på bane:) fant noen Hyper Track 17 tom som var i nærheten så det passa egentlig fint :) har nå 3 sett med ganske brukbart fine/fete felger å bruke på denne bilen så vil si at det holder i første omgang :P dette blir nok ingen voldsom dekksliter første sesongen iallefall :P

Har også handla inn ratt og rattspacer, og bestilt bøttestoler :)

Legger ut noen bilder av felger osv imorgen:)

Skrevet

Går smått her om dagen, skjer masse annet så får ikke så mye tid men prøver å skru så fort jeg har tid :) Topp og innsug er demontert. Har brukt litt tid på å rengjøre godt :) da blir det så mye triveligere å montere sammen igjen, ser jo også ganske mye bedre ut :)

Hentet ennå et sett med felger jeg tenkte å bruke på bane, fikk tak i noen rimelige GS hyper track felger med dekk, har nå 3 sett med ganske brukbare felger. tror der holder for meg i første omgang :) BBS Pitlane hjula blir nok ikke mest brukt som banehjul for jeg har planer om å holde de i relativt bra stand i tilfelle jeg skal bruke de senere på en bruksbil :) om de ser bra ut på nye e39'n så kan det hende de havner der :P

Trenger også eksosmanifold ettersom det var et realt hull i den ene :S henter mest sannsynlig nye imorgen :) har også bestilt nye pinbolter og muttere + litt småtterier fra GS :)

Skal også få rensa og rydda opp i motorrommet så fort det blir litt bedre temp i garasjen, 5-10 minusgrader takler jeg men nå er det nesten 20 minus her og da er ikke mye trivelig å holde på :P

esnbw0vhvlovnp72pc32.jpg

GS hjula

6eafyv8h3uprlokovehj.jpg

Sleten manifold :P

h3b2fflj3d0nb0lapgh5.jpg

Stemningsbilde :)

hw2z5rvsp27mmf6wvykj.jpg

Topp og innsug:

3vshcv7fg82l5w1go3ky.jpg

Ordner og steller litt inne for tida :)

7qs3sr9wfniyfx0yrgyo.jpg

Skrevet

Har sannsynligvis fått tak i en bare 10 min hjemmefra, skal hente imorra. men om det ikke skulle bli noe av hva hadde du tenkt deg i pris for din? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...