Myrvangen Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Skrevet Desember 1, 2012 Sorry, men trengte en fanger til 525'n og liffi hadde en vi kunne bytte mot.
Kristiansan'årn Skrevet Desember 1, 2012 Skrevet Desember 1, 2012 Hehe, Solgte nettopp en v8 fanger Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
freddalur Skrevet Desember 3, 2012 Skrevet Desember 3, 2012 Har en raceporta topp som har vært bremsa 733whp på 2 bar tilsalgs Gammle Jaas Performance m30 toppen.
Myrvangen Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 Har bestilt noe deler så jeg kommer igang litt nå Ny slavesylinder, toppakning, slipesett og KN Performance kit:) har også bestilt no små slite/service deler som ikke er verdt å nevne hvis noen har et par bøttestoler i grei stand til ålreit pris så skrik ut !
Myrvangen Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Skrevet Desember 23, 2012 Har såvidt begynt å demontere littegrann. regna ikke med å få delene jeg bestilte før jul men de kom igår så da har jeg litt å drive med i jula allikavel Festene til radiatorn har ryki så kan vel si at det har vært nærkontakt mellom radiatoren og vifta Har et par radiatorer så ingen fare, skal jo ha elektrisk vifte så denne måtte jo bort uansett Her er noen av delene som kom:)
Myrvangen Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Skrevet Desember 31, 2012 Godt nyttår folkens, kommer til å skje masse her i starten av 2013'!
Myrvangen Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 Fått begynt litt med demontering av toppen idag er faktisk spennende å holde på med M30 som er helt nytt for meg Smakebiter: Var også å hente noen felger idag som jeg har tenkt til å bruke på bane:) fant noen Hyper Track 17 tom som var i nærheten så det passa egentlig fint har nå 3 sett med ganske brukbart fine/fete felger å bruke på denne bilen så vil si at det holder i første omgang dette blir nok ingen voldsom dekksliter første sesongen iallefall Har også handla inn ratt og rattspacer, og bestilt bøttestoler Legger ut noen bilder av felger osv imorgen:)
Myrvangen Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Skjedd litt her i det siste, kommer en update ikveld:) men var å hentet bmw nr 4 igår landet på en pen og velholdt e39:)
Myrvangen Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 Går smått her om dagen, skjer masse annet så får ikke så mye tid men prøver å skru så fort jeg har tid Topp og innsug er demontert. Har brukt litt tid på å rengjøre godt da blir det så mye triveligere å montere sammen igjen, ser jo også ganske mye bedre ut Hentet ennå et sett med felger jeg tenkte å bruke på bane, fikk tak i noen rimelige GS hyper track felger med dekk, har nå 3 sett med ganske brukbare felger. tror der holder for meg i første omgang BBS Pitlane hjula blir nok ikke mest brukt som banehjul for jeg har planer om å holde de i relativt bra stand i tilfelle jeg skal bruke de senere på en bruksbil om de ser bra ut på nye e39'n så kan det hende de havner der Trenger også eksosmanifold ettersom det var et realt hull i den ene :S henter mest sannsynlig nye imorgen har også bestilt nye pinbolter og muttere + litt småtterier fra GS Skal også få rensa og rydda opp i motorrommet så fort det blir litt bedre temp i garasjen, 5-10 minusgrader takler jeg men nå er det nesten 20 minus her og da er ikke mye trivelig å holde på GS hjula Sleten manifold Stemningsbilde Topp og innsug: Ordner og steller litt inne for tida
Myrvangen Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 Har sannsynligvis fått tak i en bare 10 min hjemmefra, skal hente imorra. men om det ikke skulle bli noe av hva hadde du tenkt deg i pris for din?
joggis Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 send meg en pm visst ikke handelen går i orden, så fikser vi det
Tor Albert Mtre Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 følger med her! bare sugetrim? eller blir det snurre etter hvert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå