rsemil Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 Hei! Har en 97mod 525tdsa touring med nivåregulering. Nå som det er kaldt så får jeg beskjed på computer at det er feil med nivåreg. Jeg ANTAR at det er et kondensproblem. Eller antar jeg feil??? Feilen kommer kun når det er frost. Forsvinner om bilen står i garasje eller om det blir mildt ute Noen som har vært borti dette før og har noe lurt å komme med??
Alpejohn Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 Dette problemet har faren min på sin 98 mod TDS også.. Kommer av og til når det er kaldt ute. Mener han sa at bilen føles veldig hard når problemet oppstår. Han hadde vel en mistanke om vann i slangene eller noe slikt, men tror ikke han kom frem til noe..
rsemil Skrevet November 30, 2012 Forfatter Skrevet November 30, 2012 Hm, mystisk. Men var nå rart om det ikke var NOEN andre her som har opplevd lignende?? Får vel tine opp å pelle i stykker, gjøre rent og muligens ha litt rødsprit eller kondensfjerner i slangene da må jo prøve noe.
Odd-M Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Jeg har opplevd det av og til i kulde på en E39 jeg hadde. Jeg merket ingen forskjell på bilen, alt fungerte som det skulle likevel. Stoppet og startet så var feilkoden "borte".
Kolstad Jr. Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Jeg opplever det nå som det er kaldt, får opp "nivåregulering inaktiv". Merker ingenting på bilen, virker som om systemet fungerer som det skal.
Mariuse34 Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Jeg hadde det problemet før selv, men har ikke hatt det etter at jeg byttet bakdemperne (tror ikke det egentlig hadde noe med saken å gjøre da).
Alpejohn Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Når jeg leser tråden en gang til kom eg til og tenke på at jeg selv har opplevd dette noen ganger på min egen.. Men det har ikke vært avhengig av kulde osv. har kommet om sommeren og. Jeg har da stoppet og startet og da forsvinner feilen. Har ikke kommet på lenge nå, husker ikke sist gang.. Men på faren min sin bil så går ikke lampa av om man stopper og starter. Edit: Viser ingenting på feilkodeminnet heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå