Der Barockengel Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 siden jeg er sykemeldt og ligger for det meste hjemme under dyna med muskel betennelse bak ribbeina så blir lite gjort om dagen :/ Da benytter jeg anledningen til å ønske god bedring. Ro ned, uansett hvor stressa du blir av å ikke få noe gjort så tjener du ikke noe på å tvinge kroppen før den er i orden Enig, enkelte ting trenger rett og slett tid for å bli bedre. Kjedelig, men sant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Ro ned, uansett hvor stressa du blir av å ikke få noe gjort så tjener du ikke noe på å tvinge kroppen før den er i orden jeg stresser ikke hehe marius som har slått nedi nå eller? neida, han hadde bare lekasje mellom blokka og panna, så var vell ikke bunnpanne skifting men tetting hehe Ribbeinsbrudd eller? legen mente det ikke var det, men føles sånn ut innimellom siden jeg er sykemeldt og ligger for det meste hjemme under dyna med muskel betennelse bak ribbeina så blir lite gjort om dagen :/ Da benytter jeg anledningen til å ønske god bedring. Ro ned, uansett hvor stressa du blir av å ikke få noe gjort så tjener du ikke noe på å tvinge kroppen før den er i orden Enig, enkelte ting trenger rett og slett tid for å bli bedre. Kjedelig, men sant. sant nok, så tar tidne med ro jeg. har faktisk begynt å legge fra meg att den skal bli ferdig til sommern og, får heller bare ta den tiden det trenger så det blir bra men gleder meg litt til å begynne med kanelene også så jeg får litt variasjon, dritt lei gulv og motorrom nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Det merker du best når det har gått ca 1uke:p Sist jeg hadde ribbeinsbrudd kom jeg meg ikke ut av senga uten hjelp:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 jeg fikk en kjetting "kastene" over meg nede i grava på jobb ca 2 dager før dette gjorde syykt vondt, det var på torsdag i forrie uke, og det begynner å bli bedre nå men var latterlig vondt fra torsdag tl fredag, lørdag var det nesten fint, men kom tilbake igjen på søndag og er vondt ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Høres ut som ribbeinsbrudd, men nå er ikke jeg noen doktor da:p Ikke mye som blir gjort på bilen da? Følger med i taushet;) Sykt bra pågangsmot og arbeid:) Edit: hva jobber du med foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 lite som blir gjort nå gitt jobber som lastebilmekaniker skal mulig til vinstra i helga, kanskje jeg kan ta en tur innom da? å se på hele e28r hehe lenge siden nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Veldig mye bra arbeid du har gjort her!! Må jo også være motiverende når du allerede har fått den godkjent med turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Stilig bil ! Var en del rust, men godt du går hardt til verks å fjerner dritten Heftig vognkort har du hvertfall, følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 en rustfri delebil er ikke rustfri den heller hehe Men dyr tenker jeg den ville være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Veldig mye bra arbeid du har gjort her!! Må jo også være motiverende når du allerede har fått den godkjent med turbo jo takk for det, selv syns jeg det kunne blitt mye bedre men det kommer vell. lærer jo så lenge man lever hadde ikke denne hatt turbo i vognkortet hadde dne vært flat for lenge siden... Stilig bil ! Var en del rust, men godt du går hardt til verks å fjerner dritten Heftig vognkort har du hvertfall, følger med ja rust er det nok av er sikkert mer og som jeg ikke har finni. vognkortet skal få flere forandringer da den er ferdig en rustfri delebil er ikke rustfri den heller hehe Men dyr tenker jeg den ville være. hehe ja det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 mimrer litt fra i sommer jeg Her blei det brått rådebank på 2,5l som skulle brukes til godkjenning, dagen etterpå skulle jeg til kristiansund på jobb intervju, så blei brått litt stressskruing. her var kl rundt kl 20 på kvelden på en fredag. motorn som da står til høyre i bildet var 2,5l som sto i bilen. hadde en ekstra 2,5 ståendes, men da jeg tok opp rådelagre på denne var detta like dårlig. Så da blei det å dra fram en 2,8l jeg hadde, men denne hadde sprekt blokk så jeg måtte ta innmaten ifra 2,8n og sette i blokka som sto i bilen fra før. her var kl rundt 00 på fredags natta og 2,8n begynte å ta litt form. her sitter topp og alt på, klar til å få på bunnpanne. kl var vell rundt halv 3 tipper jeg motor klar, alt gikk fint rundt som det skulle, kamtrigger justert og motor generelt klar til montering kl var ca 4 her. etter dette blei det lite biler da det generelt blei skruing for å bli klar. oppstarten, kl halv 8 på morraskvisten, bra oljetrykk og alt låt fint http://www.facebook.com/video/embed?vid ... 5530955274 kjørte så hjem, parkerte vell rundt kl 9 hjemme på gårsdplassen i håp om å få sove ett par timer før vi dro til møre. sov vell 3-4 timer før vi sto opp pakka og dro avgårde her var vi på vei til kr.sund da var vell kl rundt kl 14 på lørdags "morran" oljetrykkmeter på viskern for å sjekke att det hvertfall holdt seg på stell på turen. den motorn, bygd på ei natt blei bilen godkjent med, da bremset den 262,7hk og 359 nm på hjula på 0,8 bar og E85, da med endel "juks" på tenningstabellen, da motoren egentlig ikke ville under 300hk på 0,8 bar senket vell tenning rundt 12-13 grader på full gass for å få den ned. Godkjenningsmodus her på ferja fra åfarnes til sølsnes, bilde ifra "natta" over her. uka etterpå så var jeg hjemme igjen å fikset endel småtteri, bl.a satt coiler på ordentlig plass fikk så på M5 innsuget som jeg lånte av halfdan for godkjenning, da jeg skal ha sånt selv med tiden så tenkte jeg att da kan jeg bruke det så di får med det på bilder osv. 2 dager etter den var godkjent dro jeg den hit igjen ja jeg veit den var møkkette men var SKIKKELIG drittvær di dagene, sommerdekk var montert for anledningen for å få grep på rulla og att vinterdekk ikke liker 260km/t +. Da fikk jeg tatt 3 pull før ene slangen til spjeldrekka revnet første pull var 360hk da ALTFOR feit blanding skrudde så ned masse på bensinmengden neste pull var da 402 hjulhk med kun redusering av bensina(e85), da var blandinga ganske fin så økte tenning rundt 3 grader på hele ladetrykksiden, da bremsa den 411hk og 590nm på hjul, jeg tok såklart ikke utskrift av dette fordi jeg var jo ikke ferdig egentlig, nest epull så fikk jeg bare 280hk og ett ladetrkk på 0,9 bar. og da hadde slangen på syl 4 revnet. så da var det bare å dra hjem igjen. så alt i alt, en "kasta" sammen en m30b28 i løpet av ei natt med ALT av deler brukt, inkludert toppakning. så bremsa den 411hk og 590nm på hjula på 1,6 bar uten å nøle nevneverdig syns egentlig det er bra jeg og bilen funka godt en stund etterpå. fikk trøbbel med Link hjernen så den blei sendt nedover til link i new zealand, og d ablei motoren tatt ut imens fult fungerende her står da stakkarn som har vært utrolig fornøyd den siste tiden med å ha pause hehe den fungerte sånn tålig greit uten fusk og gikk hver dag. , og ja det suser endel i bilen i høy fart, men det er det bevis på hvorfor tidligere i tråden her http://www.youtube.com/embed/JuCPVQ0BwDM det blei en liten mimring fra meg idag. som dere garantert kommer til å le litt av folk mener jeg er gærn som setter ut på langtur etter att motoren har gått 2 mil, men jeg veit att alt var i orden invendig i motoren så det gikk fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 lite som blir gjort nå gitt jobber som lastebilmekaniker skal mulig til vinstra i helga, kanskje jeg kan ta en tur innom da? å se på hele e28r hehe lenge siden nå Kommer sterkere tilbake da;) Jobber som lastebilmekaniker jeg også Bare si ifra:) Send på ei melding på 95238017:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Du e tøvinj morten! men den youtube linken du la ut er det noe tull med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Dyktig er du ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå